exames

Father to Son: Sath walon ki larki ko dekh lo,
wo exam mai "First" ayi hai, owr tum..
.
Son: Usi ko tu dekhta tha,
tabhi tu "Supply" ayi hai

by inayat khan (few years ago!) / 871 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pakistani: Mera beta

Pakistani: Mera beta bada ho raha hai. Voh sweet girlfriends ke sath bahar ghoomne jana pasand karta hai.

Indian: So sweet, mera beta to tumare bete se kahin aage hai, voh sweet girlfriends ke sath ghar ke andar rehna pasand karta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab

Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana

Arrange Marriage Ka Matlab ?

KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.

Toba Toba. . .! :o :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Petol khatam ho gia

Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti

sardar:oye koi gal nai peche moorh le.

by Sabir shah (few years ago!)
Baap Beti Se

Baap Beti Se ,
Pehle Tum Mujh Ko Papa Kahte
The Ab Dady Kuyn Kahti Ho ,
Kiya Wajah Hai ?

Beti : Papa Kahne Se Lipstick Jo Kharab Hoo Jate Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Bachelor schedule

Monday ko dosti,
Tuesday ko pyar,
Wednesday ko shaadi,
Thursday ko barbadi,
Friday ko fighting,
Saturday ko talaq,
Sunday ko rest,
Monday ko phir se talash.

by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan ratsay main

Pathan Ko Rasty Mei Aladin ka Chragh Mila.
Ragra To 1 Jin nikla or Kaha K Wo UsKi 3 wishes Pori Kray Ga.

Pathan: Hum Ko Aisa Naswaar Do Jo kabi Khatam Na Ho.

1 Naswar Ka Packet A Gya Pathan Nay Thori Si Nswar Nikali To Utni Naswar
or Aa Gayee.

Jin: Baaki 2 wìshes?

Pathan: Aisa 2 Packet or Laa Do.

by Abdul Hannan (few years ago!)
I Am Also Lion Before Merrage…

One Day Dog Dancing Madly
On The Merage Of Lion

Lion Ask:
Y R U Dancing Madly

Dog Said:
I Am Also Lion Before Merrage…

by Pak101.com (few years ago!)
Ma Tumse Pyar Karti Hun

Sardar: I Love U
Ka Kya Matlab Hy?

Girl: Ma Tumse Pyar Karti Hun.

Sardar:
Aaj Kal Ki Larkiyan To Buhat Besharam Hyn.
Ek Bat Ka Matlab Kya Pocha Free Hogaen.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Love letter

Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Khubsurat girl

1 pathan boht der se 1 Haseen Larki ko Ghoor rha tha

.

Larki:
Kya dekh rhe ho?

.

.

.

.

Pathan:
Hm soch rha tha k agr tm hmara AMMI hota to hm b KHOBSURAT hota.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook