TECHNOLOGY IMPACT:
TECHNOLOGY IMPACT:
In Year 2050
Father Angrily 2 His LKG Kid,
"I Told U a Hundred Times, U Were Born,
Not DOWNLOADED.!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 2017 views
Similar Jokes
Breaking Newz
Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai
jis me mein dhamaka khaiz
.
.
.
.
Bachiyan hain.
HAnso mat
.
.
DHONDO….!!
Kamino
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!)
"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."
by khalid hussain (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?
FRIEND: Give her a gold ring.
SARDAR: Tell me about something big .
FRIEND: Give her tire of tractor.
by Pak101.com (few years ago!)
Qanoni joke:
Vote dalne ke liye 18 saal umar
Or
Shadi ke liye 21 saal umar hona zaruri ha
Yani k
B.V sambhalna mulk sambhalne se ziada mushkil kaam hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
SON: Abba idher AA.
Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.
SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos ask to Taxi Driver: Abdullah Shah Ghazi k mazaar jao gay?
Taxi Driver: Han jaon ga.
Kanjoos ne jaib se bag nikala or kaha: Wapsi main langar lete aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Kuri:
Abu kal nu apnay ghar vicho 1 banda ghat jana wa
aglay din wo larki bhag gai
Sardar: kam ta kuri ne changa nai kita par sigi oh NAJOMI !!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by tanveer hussain (few years ago!)
Wife: chaliye na! Kahiin chalte hain, or Drive main karon gi
Husband: is ka matlab hai k,, jayen gay CAR main or Ayen gay AKHBAAR main
by hearthackervsgirls (few years ago!)