TECHNOLOGY IMPACT:

TECHNOLOGY IMPACT:
In Year 2050

Father Angrily 2 His LKG Kid,
"I Told U a Hundred Times, U Were Born,
Not DOWNLOADED.!

by Mohammad Ali (few years ago!) / 2017 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Breaking Newz

Breaking Newz

Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai

jis me mein dhamaka khaiz

.

.

.

.

Bachiyan hain.

HAnso mat

.

.

DHONDO….!!

Kamino

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!)
Room Service? Can you send up a towel?

"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."

by khalid hussain (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift

SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?

FRIEND: Give her a gold ring.

SARDAR: Tell me about something big .

FRIEND: Give her tire of tractor.

by Pak101.com (few years ago!)
Qanoni joke:

Qanoni joke:

Vote dalne ke liye 18 saal umar
Or
Shadi ke liye 21 saal umar hona zaruri ha

Yani k

B.V sambhalna mulk sambhalne se ziada mushkil kaam hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Abba idher AA.

SON: Abba idher AA.

Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.

SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos ask to Taxi Driver:

Kanjoos ask to Taxi Driver: Abdullah Shah Ghazi k mazaar jao gay?

Taxi Driver: Han jaon ga.
Kanjoos ne jaib se bag nikala or kaha: Wapsi main langar lete aana.

by Pak101.com (few years ago!)
Abu kal nu apnay ghar vicho 1

Sardar Kuri:

Abu kal nu apnay ghar vicho 1 banda ghat jana wa

aglay din wo larki bhag gai

Sardar: kam ta kuri ne changa nai kita par sigi oh NAJOMI !!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Khushian

Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.

by tanveer hussain (few years ago!)
car main drive karun gi

Wife: chaliye na! Kahiin chalte hain, or Drive main karon gi
Husband: is ka matlab hai k,, jayen gay CAR main or Ayen gay AKHBAAR main

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook