car main drive karun gi
Wife: chaliye na! Kahiin chalte hain, or Drive main karon gi
Husband: is ka matlab hai k,, jayen gay CAR main or Ayen gay AKHBAAR main
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Pakistan Post office ney, "Asif Zardari" ki tasweer waley tickets jaari ker diyea hain.
AWAAM puch rahi hai key
"Thook kis taraf lagana hai!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Politician: Sach sach batao tum ne kitni baar mujh se bewafai ki?
WIFE: kul 3 baar!
Politician: Kab kab?
WIFE: Jab aap ke dil ka operation tha to Dr k pas gai,
Jab aap jail gae to judge k pas gai.
Politician: Or teesri baar?
WIFE: Jab apko hakumat banana thi or aap k pas 84 MPAs kum thay..
by Pak101.com (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?
Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Wife Dies:
He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don’t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Pak101.com (few years ago!)
1 gav me nadi pe bridge banaya Gya
People:bahut accha ho Gya
GOLU: ha ji pehle dhup me tair ke nadi paar krte the ab Chav me tair ke par krenge
by Pak101.com (few years ago!)
Srdar-Shirt k liye kapda dikhaiye!Salesman-plain me dikhau?S
rdar-nahi,Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…Sardar hu to mazak udata hain!!!:-
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Gareeb Aashiq Ki Apni Premika Pe Likhi Gayi Ek Shayari
Main Aur Meri Tanhayi Aksar Ye Baatein Karte Hai,
Tum Hoti To Aisa Hota Tum Hoti To Vaisa Hota,
Aur Agar,
Tum Na Hoti To Mere Pass Paisa Hota.
by Pak101.com (few years ago!)
Tofani barish!
Adhi raat!
Admi Pizza Hut pe pizza lene aya.
Waitr: Ap married ho?
Admi:Kameny to kya aise tufan mæ koi Maa apne betay ko pizza lene bheje gi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
student[shoking]: miss jaldi police ko phone kro jaldi
miss[shoked]: par kyon kya hua????
student: vo meri pencil kho gai hai report likhwani hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)