One American boy
One American boy giving interview 4 admission in school. Madam asks who is ur father? His mother says: please ask simple questions madam!
by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hitler says,
"There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda? "Jub kharidi thi tab hi check karna tha na"
by Abdul Hannan (few years ago!)
An ant and an elephant share a night of romance. The next morning the ant wakes up and the elephant is dead. "Shit!" says the ant. "One night of passion and I will spend the rest of my life digging a grave!"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Dukan Se Baraf Lene Gaya.
Baraf Se Dhuan Niklta Hua Dekh Kr Bola ...
'Wah Kocha, Sab Ko Thandi Deta Hy Aur Hum Ko GARAM Deta Hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Sadak Par Kuch Dhond Raha Tha
Ek Shaks Ne Pocha:
Kia Talash Kar Rahe Ho??
Pathan:
Ghar Me Soi Gum Hogai Ha, Usy Talash Kar Rha Hon.
Dusre Shaks Ne Kaha:
Soi To Tmhare Ghar Me Gum Hui Hai
Apne Ghar Me Talash Karo.
Pathan:
Kia Karon Ghar Me Andhera Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Banta: Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend: Acha wo kaise?
Banta: Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub mai bhi security guard k sath bethi thi!
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: I tried ur number so many times,it said switched off..!!!!
Student said:"ya itz my CALLER TUNE"
Principal shock....!!
Student roXx....!
by Pak101.com (few years ago!)
Memon:
Ye Kela Kaise Dia??
Keley Wala: 1rs
Memon: 60 Paisa Ka Deta Hai??
Kele Wala: 60 Paise Mein To Sirf Chilka Milega.
Memon: Le 40 Paise, Chilka Rakh Aur Kela De..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Arz Kiya Hai .....
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
... ... .
Wah Wah ......
.
.
.
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
.
.
Jo Ye Status Like Ne Kare Usey
THAND MAIN RAAZAI N'A MILEY ;D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy :tu dharti pe chahe jaha b rhegi tujhe teri
khusbu se Pehchan Lunga
Girl: Ma KASAM mujhe phle se hi shak tha k tu
sala"KUTTA" he
by Tanveer Hussain (few years ago!)