Beta tumne college me
father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana
by Pak101.com (few years ago!) / 986 views
(Rated 2 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez:dr sahab kia me kuch kha sakta hun?
Docter:han ap meri fees k ilawa suf kuch kha sakte ho.
by Sabir shah (few years ago!)
A donkey kicked a Sardar & ran awy
Sardar ran 2 catch d donkey.
He saw a zebra & startd beating it & said
"SALA Tracksuit pahn k dhoka De raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
A boss asked santa to bring 2 corner tickets for a movie to enjoy with his gf..
Santa brought 2 corner tickets- A1 & A24..
LO KARLO ENJOY!!! ”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?
Pati: Ek second ki tarah.
Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?
Pati: Chavnni ki tarah.
Patni: Jara 10000 rs dena toh
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apni Maa se: Kia ap ne mujhy paida hone se pehly daikha tha?
.
Maa: Nahi
.
Pathan: To phir ap ne mere paida hone ke baad mujhe pehchana kaisy?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bikhari:Roti de do, bhukh lagi hai roti de do.
Budhiya: abhi khana bana nahi hai, jab ban jaeye tab ana.
Bikhari:Ye mera mobile no. Hai mujhe phone kar dena.
( Bikhari rocks )
.
.
.
.
.
Budiya:Jab khana ban jaye ga to mein facebook pe status Laga dungi par kar aa jana.
( Budiya double rocks ]
by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”
Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”
Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Santa Se Class Mein Ek Question Poochti Hai.
Teacher To Santa: “Dahi Ki English Batao?”
Santa Sochne Ke Baad: “Milk Sleeping In The Night And Subha Subha Tight“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend : Boht romantic andaz main
jan dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya...
Grl frnd.Kiya?
Boy Friend :(English Anti lice) shampoo..
by Abdul Hannan (few years ago!)