Life time
Words For Life Time...
"Try to make At-least 2 Persons Happy in a Day."
But Make Sure that One of Them is
YOURSELF. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 768 views
Similar Jokes
Teacher To GOLU:Mamooli Ko Jumle Me Istemaal Karo
GOLU Ne Socha
Socha
Socha
Aur Bola,Meri Maa Mooli Bade Shouk Se Khati He
by Pak101.com (few years ago!)
Tchr: story sunao with moral.
Santa: 1din hm un k gar gye to wo soye huye the,1 din wo hmare ghar aye to hum soye huye the.
Moral: Jaisi karni, waisi bharni.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Doctor Sahb
Pore Jism Main Kahin B
Ungli Lagaon To Boht Dard
Hota Hai
Doctor Sugested Full
Body Xray
Wen He Checked Xray
Found
Fracture In Finger
by Pak101.com (few years ago!)
A student was sleeping in class, Teacher asked him: Who invented Steam Engine?
Student suddenly said: What Sir??
Teacher: Yes Correct.. It's James Watt
.
Moral: "Sleep Improves General Knowledge
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mahman!
Beta apko school jana kesa lagta hy?
Bacha!
Muje schol jana boht acha lagta hy
Or waha se wapis ana b boht acha lagta hy
Bus waha rukna bura lagta hy:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ek Kagaz Ko Baar Baar Chum Raha Tha Aur Khush Ho Raha Tha Tabhi Ek Dost Ne Pucha Aisa Kya Hai Is Kagaz Mein….
Pappu: Prem Patra Hai Bhai
Dost: Par Ye To Khali Hai?
Wo Kya Teri Hone Wali Bhabhi Gungi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Suicide bomber Zoo me ghus gya or awaz lagai k tum sab k paas ek minute hai
yahan se nikalne k leye
Kachwa: wah kameeny seedha keh na k me hi target hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife : Jab tum CHARAS peetey ho to muje “Darling” kehtey ho,
Jab VISKY peetey ho to “Paro” ketey ho,
aj khamosh q ho?
.
.
Husband: Aj me hosh me hun “Churail”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Atif : “yar farhan! Mein ne suna hai keh mosiqi ke asraat se pani kholta hai.”
Farhan: “ yeh to sach hi hoga kiun keh jab tum gana gate ho to aksar mera khoon kholta uthta hai.”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)