Memon Mareez With Doctor
Doctor: Woh Memon Mareez Ab Kis Baat Par Jhagar Raha Tha?
Nurse:
Iss Baat Per Ke Dawaen Khatam Honay Se Pehlay Hi
Wo Kyun Sehat Mand H0gaya
by Pak101.com (few years ago!) / 911 views
Similar Jokes
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…
Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????
Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)
One Day Golu Said His Girlfriend With Full Of Courage: “I Love You”. His Girlfriend Said Angrily..Not Say This Statement With Love. Funny Golu Said I Love You Sister
by Pak101.com (few years ago!)
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ky Ghar& ky Bahir Name Plat Lagi Thi:
Wife: MSC:
Husband :FSC: Kisi Ne Poocha:
Sardar g App Aur Apki Bivi Ne Kis Subjacet Mein
FSC/MSC Kia
Hai? Sardar:Subjacet Da Te Pata Nai Name Plate
Da Matlab Ay:MSC:MotherOf Seven Children Aur
FSC: Father Of Seven Children
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What do you do? a young man asked the beautiful
girl he was dancing with.
“I m a nurse.” “I wish I could be ill and let you
nurse me,” he whispered in her ear.
“That would be miraculous. I work on the maternity
ward.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Khan: Yar Abhi Tumhara Amma Ka Khansi Kaisa Hay?
Friend: Band Ho Gai Hay, Magar Sans Ruk Ruk K Aa Rahi Hay.
Khan: Koi Bat Nai, Khuda Kary Ga, Wo Bi Band Ho Jaye Ga.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)