Memon Funny
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
SANTA-Time Kya Hua H?
BANTA: 2
S-Apki Ghadi Radio Se Mili H?
B-Ji Nhi Sasural se
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka ek ladki k saath baitha tha. 2nd day doosri ladki k saath dekha gaya. 3rd day koi aur ladki thi. 4th day kisi nayi ladki ke saath tha
Moral: ladkiyan badal jaati hain, ladke nahin badaltey
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar picnic par samose leke jaate hain. Vo pepsi le jana bhool jate hain. chote sardar ko pepsi lene ke liye bheja jaata hain .vo is shart par jata hai ki uske aane tak koi samose na khaye.
Sardar ko gaye 1 din ho jaate hai 2 din 3 din 4th day 2no sardar samose khane ke liye haath badate hai ki chota sardar ped ke piche se nikalta he oye!! Tum samose khaoge to nahin jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Humain to zardari ne
Loota Musharraf me
kahan Dum tha!
Roti Kapra,Makan,
Ko to chhoro,Subha
Lotay me paani B
kum tha.
(“.)
_/L Daso yaar ini
loadsahding.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar 2 pathan:,” Are ‘pants’ singular or plural?”
Pathan: “They’re singular on top and plural on the bottom.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
du pagal apas mai batein kar rahye hotay hai pehla pagal keh ta hai ke mere pass itni dulat (money) hai ke mai pori duniya kareed lu ga.
dusra pagal keh tah hai abye ullu mai bachu ga tu tu kareeday ga na .hahahaha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Geeta- “Seeta, meri ghadi kho gayi,
kya tumne kahi dekha hai?”
Seeta- “Nahi, chalti thi ya band thi?”
Geeta-”Chalti thi|”
Seeta- “Tab jaroor kahi chalkar gayi hogi
by Pak101.com (few years ago!)
A man was asked 2 explain dis saying:
Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)