Girl to dadi
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 852 views
Similar Jokes
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Mummy, sir kitne handsome hai na.
.
.
.
.
Maa : beti apne se bado ko pita saman smjhna chahiye
.
.
.
.
.
Girl : Mummy tum bhi na,,hmesha apni setting krne me lagi rehti
ho..
by Numan Malik (few years ago!)
Sardar Ji and Umbrella
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise
chalega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistani Teacher: Tum log roj 8 ghante soya karo.
Pakistani Student: Impossible Sir! College sirf 6 ghante ke liye hota hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: I have not slept all night in the train.
Friend: Why?
Sardar: I Got upper berth.
Friend: Why did not you exchange?
Sardar: That was the pity, there was nobody
to exchange in the lower birth..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Govrment Ne Ellan kiya k jiske 12 bachey Hon gy Unhy 1200,000 Diye Jain gy
Husband: Mari G/f K Pas Mera 2 Beta Hy usko bi Le aata Hun 12 ho jaein gy
... Ghar Aya To 6 Bache Nahi Thy, Pocha Kahan Hy?
.
.
.
.
.
.
Wife: Tum akely ne Ellan Suna hai kiya ? ..
by Pak101.com (few years ago!)
Techar:tumhari zaat kia hai?
Student:pehlay hum butt the.
Pher jutt howe,pher rana ho gae,ab hain darzi aur aage ammi ki marzi
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Ki Tang Me Gehra Cut Lag Gya
Nurse: Is Me 10 Tankey Lage'nge
Pathan : Ktna Kharcha Hoga?
Nurse:3000
Pathan:tanka Lgwana Hy
Karhai Nhi Karwani
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
he said to me:'I LOVE YOU':)
i said....
oh my GOD!!!! what a co-incodence!:O
i love my self too.... :p
by Abdul Sami (few years ago!)
Girl : Will u love me after marriage also, jaisa ab karte ho?
..Boy: This depends on your husband,If he allows me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)