Govrment Ne Ellan kiya
Govrment Ne Ellan kiya k jiske 12 bachey Hon gy Unhy 1200,000 Diye Jain gy
Husband: Mari G/f K Pas Mera 2 Beta Hy usko bi Le aata Hun 12 ho jaein gy
... Ghar Aya To 6 Bache Nahi Thy, Pocha Kahan Hy?
.
.
.
.
.
.
Wife: Tum akely ne Ellan Suna hai kiya ? ..
by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Sardar Playing chess with his “donkey”…
Friend: your donkey is too much intelligent yaar
Sardar: Khaak intelligent … we played 4 result is 2, 2
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Plane Se Mumbai Ja Raha Tha.
Wo Baar-Baar Toilet Ja Raha Tha, Ye Dekh Usko Ek Air Hostess Ne Puchha.
Air Hostess: “Aap 5 Minute Mein 4 Baar Toilet Ja Chuke, Kya Aap Ko Chain Nahi Hai?”
Ladka Rote Hue: “Chain To Hai Ji, Lekin Khul Nahi Rahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to pathan:
batao Pakistan ka jhanda sub se pehle kahan lehraya gya?
Pathan boht dair sochnay k bad bola:
Hawa mei
by Zia Rasool (few years ago!)
Husband: Judge Sahab Mujhe DIVORCE Chahiye,
Meri Biwi Ne 1 Saal Se mujh Se Baat Nahi Ki,
Judge: Phir Soch Lo,
Aisi Biwi Qismat Walon Ko Milti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
First Pathan:All cars get stop at my father hand point
Second Pathan:Is he Big Officer ?
First Pathan:No he is in Traffic Police.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Question: What is the name of that only book which is liked by almost every student?
.
Ans: FACEBOOK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy on a date with GF:-jaan main tumse ek baat kahna chahta hoon?
.
GF:-Kya?
.
BF:-Iam already married.
.
GF:-Apne to mujhe dara he diya, main samjhi aapke pass paise nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Andha Aadmi-bhabhi ye lo laddu
Bhabhi naha rahi thi soch ki andha hai
bina kapdo ke bahar aa ke boli- ye kis liye,
Andha- Meri aankhe thik ho gai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Tumhari biwi ka kya naam hai?
Banta : Google Kaur.
Santa : Ye kaisa naam hai?
Banta : Yaar mein jaha bhi hota hoon, wo mujhe dhoondh hi leti hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ??
wah wah
Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ???
Akhir jootay ki bi to koi self respect hai !! :)
by Abdul Sami (few years ago!)