Santa Tumhari biwi ka kya naam hai?
Santa : Tumhari biwi ka kya naam hai?
Banta : Google Kaur.
Santa : Ye kaisa naam hai?
Banta : Yaar mein jaha bhi hota hoon, wo mujhe dhoondh hi leti hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 1123 views
Similar Jokes
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
* Congratulations *
SMS na karney pey
Aapko
Award
of Kanjoosi 2015
diya jata hia.
no need to say thanks, ye award ap he ka right ta
by lescol (few years ago!)
Wife:shadi se pehlay to tum bahut gift dia karte the magr ab kuch bi nai dete ho?
Husband:machli parkne k bad dana koi nai dalta
by Sabir shah (few years ago!)
Police tak kak tak
pathan:kon?
Police:police wale hain darwaza kholo tm se bat karni hai.
Pathan:tum kitne ho?
Police:3
pathan:to pher apas me kar lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa ke gao me nadi pe bridge banaya gaya.
Builder: Bahut achcha ho gya na
Santa: Haan ji
Pehle dhoop me tair k nadi paar krte the
Ab chhaoon mein tair ker paar kerain gay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Double heart attack msg by a boy to a girl:
1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
.
.
.
.
.
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya 1st Hi Swal Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya
SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H
G:Cartoon Network
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne PCO Pe Jate Hi
PCO Wale Ko 2 Thappad Laga Diye
Socho Kyon?
Because PCO Ke Bahar Likha Tha
Dial Karne Se Pahle 2 Lagaye
by Pak101.com (few years ago!)
BV ka shikwa:
pehly wo mujhy "BE-PANAAH" Chahta Tha..
Lekin Ab Sirf,
"PANAH" Chahta Hay..!!:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek khan saab ko phansi ki saza hui
Judge ne poocha: koi aakhri khwahish??
Khan saab: hamara jagah tum latak jao...!!
by Pak101.com (few years ago!)