Sardar Playing chess
Sardar Playing chess with his “donkey”…
Friend: your donkey is too much intelligent yaar
Sardar: Khaak intelligent … we played 4 result is 2, 2
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Ek Bahut Bada Doctor Mental Hospital Mein Round Ke Liye Jata Hai,
Wahaan Pagalon Ka Checkup Karte Hue Usne Ek Pagal Ko Dekha Jo Chup Chaap Baitha Tha
Doctor Ke Man Mein Na Jane Kya Aya Usne Paagal Se Puchha
Doctor: Tum Pagal Kyun Hue?
Pagal Rote Hue Bola: Maine Ek Vidhva Se Shaadi Ki, Par Uski Ek Jawan Beti Thi Usko Dekh Ke Mere Baap Ne Us Se Shaadi Kar Dali,
Aise Meri Wo Beti Meri Maan Ban Gayi, Fir Un Ke Ghar Beti Hui, To Wo Meri Bahan Hui Magar Main Uski Naani Ka Pati Tha,
Is Liye Wo Meri Nawasi Bhi Hui Isi Tarha Mera Beta Hua Jo Apni Daadi Ka Bhai Ban Gaya Aur Main Apne Bete Ka Bhanja,
Aur Mera Baap Mera Damaad Ban Gaya, Aur Mera Beta Apne Dada Ka Sala Ban Gaya Aur
Doctor Cheekhte Hue: Abey Chup Kar Sale Mujhe Bhi Pagal Kerega Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gai
Clerk :Yahan Sign Karo
Aurat :Kaise?
Clerk :Jaisy Khat K Akhir Mei Likhte Hain
She Wrote:Faqat Tuhadi Kakay Di Maa
by Pak101.com (few years ago!)
Kon Banai ga Karor Pati?
Pathan: Me.
Q: what is your father name?
Options:
A.Dilawer
B.Changez
c.Feroz
d.Sultan
Pthan: Life line 50/50.
A. Dilawer
c. Feroze
Pathan: Audience Vote,
75% Dilwer
25% Feroze
Pathan: my last line phone a friend.
Kis ko call karen gai?
Pathan: Apne baap dilawer ko.........!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ramesh: Meri Biwi Kahti H Ki Usne Mere Jaisa Koi Dusra Aadmi Nhi
Dekha?
Raman: Kya Wo Kabhi Chidiyaghar Nahi Gayi Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-shuda hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by Abdul Basit (few years ago!)
Santa Ne Bade Dukhi Mann Se Apne Khas Yaar Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Vo Meri Padosan Priya Na Bahri Hai”
Banta Hairani Se: “Wo Kaise?”
Santa: “Maine Use I Love You Kaha To Boli, Maine Kal Hi Naye Sandal Kharide Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ka Jurm Sabit Ho Jane Per Judge Usse Kehta Hai.
Judge: “Tumhara Jurm Sabit Ho Chuka Hai, Kal Tumhe Fansi Pe Chadhaya Jayega”
Santa Gabra Ke: “Woh Toh Thik Hai, Lekin Ye To Batao Utara Kab Jayega?“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)