Aik bar me bemar howa
’1 Bar Main Bemar Hoa
1 Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gya
Wahan 2 Drwazay Thy
1 Pr “Khas bemari” or 1 pr “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Me Mamoli Bemari Wale Room me Chla Gya
Wahan B 2 Drwazy thy 1 Pr “Khas Admi” or 1 pr Aam Admi likha tha
Me Gharib Admi Tha is liye Aam Admi Wale Door se Andar Chla Gya
Andar Gaya to!dekha k Mai Hospital se Bahar Tha.
Geo Pakistan!:-)’
by Abdul Sami (few years ago!) / 1087 views
Similar Jokes
Ekbar Exam Me Question Tha
“Challenge Kise Kehte Hain?”
Papu Ne Pure Pages Khali Chor Kar Last Page Par Likha
“Himmat Hai To Pas Karke Dikha
by Pak101.com (few years ago!)
On A Romantic Day Sardar’s Girlfriend Asks Him
Darling On Our Engagement Day
Will You Give Me A Ring
Sardar :
Ya Sure, From Landline Or Mobile
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha.,,
Abu Ham Ko Baja Dilao..
Pathan:
Nahe Khocha Tum Sab Ko Tang Kare Ga…
Bacha:
Nhi Abo Khuda Ka Kasam
Jab Sub Sojaye Ga Hum Tab Bajaye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!)
Best sms of 1906
.
.
.
.
.
.
. Bhai kia dhondh rahe hu us waqt mobile tha kia
by Sabir shah (few years ago!)
Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.
Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you ever
been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.
by Zia Rasool (few years ago!)
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi:
ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,
Is dafa kiya Irada hai ?
Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)