Aqalmand k liye ishara

santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 823 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Makaan Ko Pakad Ke Rakhna

Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.

Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.

Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon

Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna

by Pak101.com (few years ago!)
sardar aur doctor

Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?

Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt

by sana (few years ago!)
Santa ek black aur ek white shocks

Santa ek black aur ek white shocks pehenkar school aata hai.

Madam : Ghar jao aur moje
badalkar aao.

Santa : Koi fayda nahi, waha bhi ek black aur ek white moja hi rakha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathaan zaroorate rishta

Pathan: Yar mairy lie koi achi larki ka reshta dekh laina
.
Friend: 1 Larki hai B.com ki
.
Pathan: Qoam koi bhi ho bus taleem yafta ho

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
what is skeleton?

Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa kissed his girl friend in the park.

Santa kissed his girl friend in the park.

Girl: Plz ye sb shadi se pehle?

Santa: Don?t worry darling, I'm already married

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan “Mazar” Pe Bomb

Pathan “Mazar” Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi”…:-

by Pak101.com (few years ago!)
Aag lag gai

MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya

by Tanveer Hussain (few years ago!)
wishes

Once there were 3 people
Boss,officer & clerk going 4 a Lunch They met with a Jin
Jin said: im here 2 fulfil 3 wishes of a person but u r 3 peoples
So i’ll fulfil 1 wish 4 each
Clerk quickly said: send me 2 USA with a lot money.puff clerk disapears
Officer said: send me 2 Paris with a lot of money.puff officer disapear
Jin said 2 Boss what’s ur wish he said
“I want these 2 idiots back at office after lunch at 2:00pm”
Moral: Let the BOSS SPEAK 1st..

by Zia Rasool (few years ago!)
Mr.Bean..!!

:
Kal Mene Usey Khoob Hansaya

Faraz..!!

Kambakht Jate Hue Mujhe Mr.Bean Keh Gai
,,
(',')/ Rukk Saali
)) T00N Hogi
//_ Mr.Bean..!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook