A depressed person
A depressed person got connected 2 a call center
in Pakistan.He said he was on the verge of
suicide.They got excited and askd...Can u fly a
plane...?!--
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Apni Naraz GF ko manane k bad Ladka Pyar se bola:
Jaan,kaho to Tumhare liye chand tare tod lau
Ladki halki c Muskurai OR boli
Phir Haramipan Shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Neighbor: I noticed that your daughter is mostly in
the kitchen.
Probably she loves cooking so many varieties.
Her little brother instantly replied: NO, actually
our telephone connection is in the kitchen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Angoor bech rha tha Magar Keh rha tha
"Aalu Le Lo Aalu"
BANTA: Ye to Angoor he
Santa: Chup ho ja Warna Makkhiya Sun legi
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek He
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek He
Te Mousam Nawa Pa D
by Pak101.com (few years ago!)
Aik bache ne “Mother Tongue” kay bare mazmoon likhna thaa. Bache ko samajh nahain aaa reha thaa kya likhe. Bache ka baap kehta “bohat lambe hai” likh do.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada
darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh
ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab
kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa(ladki ko chedte hue)-
Aur soniyo ki haal hai??
Ladki (gusse me)- jo haal teri behan ka hai....
.
.
.
.
.
.
Santa- accha toh tu bhi pregnant hai....
by Pak101.com (few years ago!)
sardar:Cricket Khel Kar Aya,
Dost: Kitnay Runs Banay?
Sardar:triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay, kanjar ne out kar dia!
by Pak101.com (few years ago!)
Ravana : Cigeratte hai kya?
Hanuman : Nahi Hai.
Ram : Ek packet hai na.
Hanuman : Aap chup rahiye prabhu. Iske 10 sir hain.
Pura packet khatam ho jayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi 2 Pathan:
Khan Sahib, Kya Jeans Mein Namaz Ho Jati Hy.?
Pathan:
Jis Ne Pehni Ho Uski To Ho Jati Hai,
Magar Jo Peeche Khara Ho Uski Nahi Hoti..;-)
by Pak101.com (few years ago!)