Aur soniyo ki haal hai??
Santa(ladki ko chedte hue)-
Aur soniyo ki haal hai??
Ladki (gusse me)- jo haal teri behan ka hai....
.
.
.
.
.
.
Santa- accha toh tu bhi pregnant hai....
by Pak101.com (few years ago!) / 1198 views
Similar Jokes
Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye he
1 Banda train me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,
“Molvi sab,
aap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.
by haleema sadia (few years ago!)
Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,
Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,
Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,
Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,
Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?
Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,
Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,
Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy disturbs a girl at bus stop-
Girl: Dont u hv a mom/sister at home.?
Boy:No
Girl:To Ghar le chalna pagal, Yaha Timepas kyu kr raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teen Dost Gappy Hank Rahy Thy
Ek Kehne Laga Main Itni Garam
Chai Peeta Hoon Ke Hont Jal Jaty Hain
Doosra Kehne Laga Main Is Qadar Garam
Chai Peeta Hoon Ke Aantyn Aur Medah Tak Jal
Uthta Hai..
Teesra Jo Ye Sab Sun Raha Tha Kehne Laga Main To,
Paani, Doodh, Patti Aur Cheeni Moun Main Daal Ke
Choolhey Pe Baith Jata Hoon...
by Pak101.com (few years ago!)
Two little kids are in a hospital, lying
on stretchers next to each other
outside the operating room. The first kid leans over and asks,
"What are you in here for?" The second kid says, "I'm in here to
get my tonsils out and I'm a little
nervous." The first kid says, "You've got nothing
to worry about. I had that done when
I was four. They put you to sleep, and
when you wake up they give you lots
of Jell-O and ice cream. It's a breeze." The second kid then asks, "What are
you here for?" The first kid says, "A circumcision." "Whoa!" the second kid replies. "Good
luck, buddy. I had that done when I
was born. Couldn't walk for a year."
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter
naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha
tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey
bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard
hone ki to koi goli nahi aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu-dada ji kya aap badaam khate he?
Dadaji-nahi, mere to daant hi nahi hain
Pappu-fir thik hai, ise aap rakhiye, mai school se aakar le lunga..
by Pak101.com (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)