Muje awaz de lena
Muje awaz de lena
Kabi icecream lao to
Kabi murghi pkao to
Mujhe awaz de lena
wallet men maal ziada ho
Jo shopping ka irada ho
Muje awaz de lena
Tumhare dress unfit ho
Make up ki extra kit ho
Mujhe awaz de lena
Kabi concert pe jana ho
Kahin hular mchana ho
Zra na tm sharmana
Zra na tm ghabrana
Muje awaz de lena
by Mazhar Khan (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
A young boy Died, his mother Cried abi mere BACHE ne dikha hi kiy tha ,
Paros ke larki kaan me boli,
Don’t Worry Aunty!! Me ne sab kuch Dikha Diya Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sister to Brother:-
What Are You Going To Gift Grandma On Her Birthday?
Bro: A Football
Sis: But Grandma Does Not Play.
Bro: On My Birthday She Gave Me Bhagvat Gita.!
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi se phele Ka
PYAR:
.
.
.
.
“Janu Tum Nahi
To Main Nahi
OR
Main Nahi
To Tum NAhi”
AUR
Shadi K Bad Ka
Pyar:
.
.
.
.
.
“KAMINI”
Aaj Tu Nahi
YA Main Nahi….:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
RAAZ Was Kissing A Blank Paper
FARAZ-Ye Kya Hai?
R-Mri GF Ka Love Letter He
FARAZ-Magar Ye Toh Khali He
RAAZ-Aaj-kal Hum baat nahin karte
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Girl Was sitting on a park bench....
Funny Begger: Hi sweetheart..!
Girl angrily: How dare U call me sweeheart??
.
.
.
.
.
.
.
Begger: then What the HELL R U doing on my
BED!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Bibi aap bohat bahadur hain daku ko bohat maara aap ne.
Lady kanpty hue: Mujhe kya pata wo daku tha, mein to samjhi mera shohar dair se ghar aaya hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki English banao, "usne apna kaam kiya or karta hi gya"
Santa: He done his work and Done Dana Dan Done Dana Dan...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do,mere dost aa rahe hai
Banta: Kyon!Aapke dost chura lengey Santa: Nahin,pehchan lengey
Se
by Pak101.com (few years ago!)
Funny sardar
Sardar 1 ghar k nichay
khara “susu” kar raha tha,
Upar say 1 Lady boli
nazer nai a raha, diwaar hai?
Sardar: bola thora side say ho k dekho, nazr aa jaye ga
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)