Sardar: Today my neighbour’s child got lost
Sardar: Today my neighbour’s child got lost. I
suggested and they beat me harly.
Friend: Why?
Sardar: I said them to search in google.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
police to sharabi-:
kahan ja raha hai be,
sharabi daru pine se hone wale nuksaan par
parvachan sun ne ja rha hoon,
police itni raat ko koun deta hai parvachan,
sharabi meri biwi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha…but lagta hai hamaari shaadi nahi ho paayegi…
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ? kya boley woh….
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
All happy Husbands behave like Amir Khan in Ghajini -
Biwi ki sunte hain,
Samajhte hain,
Aur.
15 Minute ke Baad sab Bhool Jaate Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
1.Chunti Hathi K OOpr Beth Kr Ja Rhi tHi
Rasty Me Kacha Pull aaGya
Usko Dekh K Chunti Boli..
.
.
.
.
.
.
.
Janu Cross Kr lo Gy Ya Utron;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)
(‘,’)
./ /.
Moral:
moral woral kuch nai
wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-
by Pak101.com (few years ago!)
Me phoolon wali razai lekar so raha tha
aaye ajnabi
kambakhat koi rat ko phoolon ko pani de gia.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar wedded to a short length girl.
Someone asked the reason and he replied:
My father had advised me that small problems
are good enough for life.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)