Bs kro rat 11 se 6 baj gye

Bv: Bs kro rat 11 se 6 baj gye

Hsbnd: Abi kuch ni kia din rat krunga Q k mere sms free he
(,"
/)(> Sady msg vich bgairti ni hundi.

by Mazhar Khan (few years ago!) / 963 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar Ji in Practical Exam

In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
akal ki haad

jang may pathan nay bullet proof jacket ki jaga machar dani pahan rakhi thee ....kisi nay pocha kio g pathan bola jis may say machar nahy guzar sakta goli kaisy guzary ga ,,,,,,

by atif majeed (few years ago!)
Jo Raat Ko Aay Aur Subah Chali Jaay

Baap: Beta Tujhey Kesi Bivi Chaheay?

Beta: Chand Jesi

Baap: Itni Khoobsurat?

Beta:Nahi, Aisi Jo Raat Ko Aay
Aur Subah Chali Jaay

by Pak101.com (few years ago!)
Abba ye achi bat nahi

Pathan: Abba ye achi bat nahi, Dosto me meri bohat Beizati hoti hai.

Abba: Kyon?



Pathan: Sab dosto k abba maar gae
Mera Abba abi tak zinda hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
ak student 1 baar

ak student 1 baar class meim bara sa box leke gaya. teacher- tum aj ye box leke kyon aye ho mitu. mitu- sir dimag mein nahi ghusta hai sir isliye hi box laya hun isime rakhunga

by Pak101.com (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam

Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...

Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay...

by Pak101.com (few years ago!)
College ki girls ne strike ki.

College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
The most popular line

The most popular line on
Facebook these days..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Send me friend request dear, I am blocked :D

by Pak101.com (few years ago!)
Pyar kya hota hai

Larki (sharma k): Ye Pyar kya hota hai?

Larka: pyar ka rishta 2 insano main wohi hota hai jo cement or rait k darmiyan pani ka hota ha..

farz karo

larka=cement

Larki=rait

love=pani

ab agar cement or rait ko aapas main mila diya jaye to wo strong nahi honge

lekin

agar in main pani mix kar diya jaye to koi in ko juda nahi kar sakta

Larki (hans k):

Kamine tu shakal se hi mazdur lagta hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik pathan apnay shoulder pe tuta

Aik pathan apnay shoulder pe tuta betha k ja rha tha

Paas aik banday ne pucha ye kon sa janwar ha?

Tota bola PATHAN.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook