Gabber sInGH nE jab JaNam
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay...
by Pak101.com (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
Ek Kanjoos Ka Beta Apni Girl Friend
Ke Sath Bahar Ghum Ke Ghar Vapis
Aaya To Kanjoos Baap Ne Poocha :-
Kanjoos Baap :kitne Paise Kharche ?
Beta : 50
Kanjoos Baap : (in Anger) 50 Rs Beta : Papa Kya Karta Uske Pass 50
Hi The
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Difference … :p
.
Teacher: “What’s something that you need,
That you can’t see or
feel.. ??
.
.
.
Student in 2000:” Air..”
and
.
.
.
.
Students 2013: “Wi-fi”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Kyoki wo kha kar aayi thi
"Bingo red chili chips"
by Pak101.com (few years ago!)
College ke first day; Ladka:
Tumhara naam kya hai? Ladki:
Mujhe sab didi kehte hai.. Ladka:
WOW MUJHE SAB JIJAJI KEHTE
HAIN!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Gadha : Yaar mera Malik mujhe bohot marta hai
Doosra Gadha : To tu bhaag kyun nahin jaata ?
Pehla Gadha : Bhaag to jaata... Par yahan future bright hai... Malik ki khoobsurat beti jab shararat karti hai to malik kehta hai "Teri Shaadi Gadhey se kar doonga"
Bas issi umeed mein betha hoon.
MORAL : Keeping hopes may not improve your future, but it will certainly reduce the pain of today.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
My Wife: Ahmed ki Dulhan kitne khubsoorat hai na?
Me: Yes buhut khobsoorat hai.
Wife: Sharam karain.
Me: -.- :(
by @irha@ (few years ago!)
Pathan: hum ko shadi per Susral se BMW mila hy
Friend: Lekin mene to tumhare ghar koi car nahi dekhi
Pathan: Oye! BMW ka matlab hai..
“Bohat Mota Wife”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa : Mobile me kuch mp3 load krna he
Servicing Man : Memory card he?
Santa : Nahi kya Ration card chalega?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
U Call Ur Mother As Mum..
What Will U Call
Ur Mother’s Younger Sister & Elder Sister?
Sardar:So Simple Madam
Minimum & Maximum
by Pak101.com (few years ago!)