Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki…
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar.
by Pak101.com (few years ago!) / 1010 views
Similar Jokes
Santa: waiter, ek coffee laana. kitna hai? Waiter: 50 Rs.
Santa: saamnewaali dukhaan main to 50 ps hai
Waiter: woh xerox dukhaan hai sir
by Pak101.com (few years ago!)
Chhota Sardar: Mummy kal raat ko, phir maine bathroom ka darvaja khola toh light apne aap jal gaye.
Mummy: kaminey aaj phir tune fridge mein susu ki!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall treat u very well except me, you'll zee!
by Hina Ali (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sheikh suba utha to dekha k Biwi mar gai hai
jaldi se kitchen mein
gya
0r Beti k galay lag k rone lga
dheere se bola 1 Bande ka nashta kam banana.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?
by Pak101.com (few years ago!)
Aapas me galtiyon ko drguzar kia kro..
Qk
Drguzar na krogy to Mohbbat khtam hojaegi...
Jb Mohbbat khtm hogi to Rabita tot jaega...
Jb Rabita tot jaiga to Fasla ho jaega
.
.
.
.
.
Or phr is waja se eid pe koi gosht bhi nahi dega :
('.')> Sorry Yar
/)( Galti Meri
/ \ Hi Thi...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta Singh: r u standing in front of the mirror for a long time?
Santa Singh: i'm trying to remember where i have seen this face before.
by Pak101.com (few years ago!)
No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz
Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardarji photographer is focusing
a dead body’s face in a funeral function,
suddenly all dead persons relatives beat him.
why? He said “SMILE PLEASE”
by tanveer hussain (few years ago!)