Trouble sleeping
The woman seated herself in the psychiatrists
office. "What seems to be the problem?" the
doctor asked.
"Well, I, uh," she stammered. "I think I, uh, might
be a nymphomaniac."
"I see," he said. "I can help you, but I must advise
you that my fee is $80 an hour."
"That's not bad," she replied. "How much for all
night?"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 818 views
Similar Jokes
A BOY on DATE With GIRL in BMW.
Jaan, Maine tumse ek baat chupayi hai. I’m already married.
Girl: oh, Tumne to dara diya, Main Samjhi BMW tumhari Nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!
by tanveer hussain (few years ago!)
Doctor: Woh Memon Mareez Ab Kis Baat Par Jhagar
Raha Tha?
Nurse:
Iss Baat Per Ke Dawaen Khatam Honay Se Pehlay
Hi
Wo Kyun Sehat Mand H0gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…
by @irha@ (few years ago!)
Constable-Sir,
Humne sharab se bhara hua ek truck pakad liya hai.
Chulbul Pande-Usse kyaa hoga,
Ek truck sode ka aur ek namkeen ka bhi pakdo.
by Pak101.com (few years ago!)
Try dis
think a no. b/w 1-9
Now add 5 to it
Multiply by 2
Add 5
Sub 3
multiply by 5
add 8
Write the num on paper.
Ab uska jahaz bana ke hawa main urao;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me
Wife Ka Naam
My Sweet Wife
3 Month ßaad
My Wife
6 Month ßaad
Home
1 Year ßaad
Unknown No.
2 Year ßaad
Wrong No
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop
pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi
hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf
leney aya hun.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sardar ke bagiche me bahut podhey they.
Sardar ne naukar se bola, podho ko pani dal do.
Naukar bola "sahib barish ho rahi hai" sardar : abe budhu chatri pakr ke dal lo
by Pak101.com (few years ago!)