Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
customer:Bhai sahab is underwear ki kya garranty hai?shopkeeper:5 v manjil se kood k dekho,tum phat jayoge par underwear nahi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Man- Wat's ur Dad name
Boy- His Name is LAUGHING
Man- Ur Mother's Name
Boy- SMILING
Man- U must b Kidding
Boy- No, Dat's my Brother I m Joking
by hearthackervsgirls (few years ago!)
One day there were 2 strings in a park.One string went on the swing and the other one went on the slide.While the string which went on the slide went on the round about.While the other string which went on the round about made a tangled mess.And the string which went on the swing said he is driving me mad.
by Hina Ali (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
Words For Life Time...
"Try to make At-least 2 Persons Happy in a Day."
But Make Sure that One of Them is
YOURSELF. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
.
.
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi Monu-Ha
Sonu-Daru Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Pak101.com (few years ago!)
Sn: Ppa god news hai
Ppa: Kya?
Sn: Apko yd hai apne kha tha ke agr main Exm main pas hogya to mje 5000 denge.
Ppa: Hn.
Sn: Apke 5000 bach ge .
Student SMS Collection 2013
by inayat khan (few years ago!)
shadi ki taqreb ma JIN agaya....
..
JIN ko dekhtay hi Larrkiyon ki cheekhein nikal gaein....
..
aik baba ji ne larkiyon ko wuzu krnay ko kaha...
..
Larrkiyan wuzu kar k ayen tau...
...
...
..
..
..
JIN ki cheikhein nikal gaien... :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Santa: Doctor! My son swallowed a key! Doctor: When?
Santa: Three months ago
Dr: What were you doing till now?
Santa: We were using duplicate key
Dr: So why did you come today?
Santa: We lost the duplicate key!
by Pak101.com (few years ago!)