Pathan ne 2 bar wojo kia
Pathan namaz parhne gia
or 2 baar wojo kia
kisi ne pocha:khan sahab 2 bar kis lye wojo kia?
Pathan:aik baar toot gia to dosra kam aae ga.
by Sabir shah (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
A patient came to his dentist with problems with his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek darya k kinaray 2 Pathan chamach se darya main dahi daal rahe thay
Sardar ne dekha tau poocha: Khocha ye kia karti?
Pathan: hum lassi bana rahe hein.
Sardar: Ha ha ha. O pagal k bacha log is liye tum per lateefa banata hai.
Itna lassi tumara baap piye ga?
by Pak101.com (few years ago!)
"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."
by khalid hussain (few years ago!)
ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...
.
.
.
kambakhto light chali gaee.
by Hader Maher (few years ago!)
Banta: When did George Washington die?
Santa: Two days before his funeral.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:” What is your name?”.
Student: ” Mera naam Suraj Prakash
hai.”
Teacher:” When I ask a question in
English, answer it in English.”
Student:” My name is Sunlight.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Achchi Baat To Sabko Achchi Lagti Hai,
Lekin Jab Tumhe Kisi Ki Buri Baat Bhi .
Buri Na Lage To Samjho..
.
.
.
.
Kya Bolu
.
.
.
.
.
.
.
Tumhe Zalil Hone Ki Adat Ho Gayi Hai tongue.png grin.png
by rahul (few years ago!)
Q: Is Google male or female?
A: Female, because it doesn't let you finish a sentence before making a suggestion.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Got Job
1st Day Worked Till Night
Boss Asked What Did U Do?
Sardar:
Computer Keyboard Alphabets
Were Not In Order Theek Kar Diye
by Pak101.com (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo
Boss msg padh rahe hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)