Ek aurat ne 1 wakil se pocha
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 1200 views
Similar Jokes
Snta-Aaj Pitaji Ne Pitai Kar Di
Bnta-Kyu
Snta-Maine To Sirf Itna Pucha Tha Ki"KAMINE.. Film Dekhne Chal Rahe Ho Kya..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A blonde was playing Trivial Pursuit one night. It was her turn. She rolled the dice and she landed on Science & Nature.
Her question was, "If you are in a vacuum and someone calls your name, can you hear it?" She thought for a time and then asked, "Is it on or off?"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy-kal se Hm kahi 0r
Milnge
Girl-Q
... Boy-Bade Zalim Hai teri Gali ke Bacche,
Girl- kya Hua?
Boy- Kutte Piche Laga kar kehte He.
JAB PYAR KIYA TO DARNA KYA, =))
by Pak101.com (few years ago!)
Pupil (on phone) : My son has a bad cold and won't
be able to come to school today.
School Secretary: Who is this?
Pupil: This is my father
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
by Pak101.com (few years ago!)
Police officer 2 his son!
Tumhara result acha nhi aaya,
Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
... band
Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado
by Pak101.com (few years ago!)
March 19th, 2014 by Nabeel, No Comments
The Human Brain is awesome
it functions 24 hours a day
from the day we are born
and only stops when
we are taking an exam
or
Fall in love
by @irha@ (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by @irha@ (few years ago!)