Medical student
1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.
Larki ne jawab dia your blood group is A+
by Sabir shah (few years ago!) / 804 views
Similar Jokes
son-papa mujhe circus dekhna hai chale?
papa-i m busy
son-papa waha 1 ladki chote kapde me sher ki sawari karti hai
papa-chalte hai bahut din ho gae sher dekhe
by Pak101.com (few years ago!)
There was a mosquito and a dog who loved each other a lot.
One day the mosquito got excited and gave a love bite to the dog.
The dog became emotional and returned the love bite to the mosquito.
The next day…
Mosquito died of rabies and dog died of malaria…!!!!!
What a touching story!!!!!!!!!!!!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Inspector questioning Manager in Govt.Office:Who accepts bribes in this office?
Manager:How much will you give me for that information??
by Pak101.com (few years ago!)
English Class-
Kid: Me Sleep With Dad Last Night
Madam (Correcting): No Beta,
I Slept With Dad Last Night
Kid: Aap Mere Sone Ke Baad Aayi Hongi :D :p
G.nyt
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ghar par movie daikh raha tha,
Achank zor zor chiLLane laga: Oey, Ooye KHOTIYA, Signature na karin Na
Oy Oy Na Ooe Oye na karin KANJRA…
Kamre me achanak BV aai to apne shohar ki ye aawazen sun kar boli:
kon c FiLam vaikh raey Oo g?
Sardar: Apni shadi di.:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Preeto: me bahar ja rahi hun aapke liyer coocker me khichari set kar di hai, 2 2 siti laga kar kha lena.
Santa: Muhn se 2 siti laga kar coocker kholta hai aur bolta hai lagata aaj usne mujhe oollu bana diya
by Pak101.com (few years ago!)
Aapko Pata Hai – Ladko Ka Dil Mandir Ki Tarah Pavitra Hota Hai,
Isliye To, Jab Ladke “I Love You” Kahte Hai,
To Ladkiyaan Apni Sandal Utar Leti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Piece of PHILOSOPHY
Small things hurt a lot
For Example: u can sit on a mountain... but not on a pin
by Abdul Hannan (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)