Jahanam ka rasta

Aik charsi bus me lahore ja raha tha

sath wali seat pe baithe molvi ne kaha tum jaham k raste pe ja rahe ho.

Charsi chilaya oye roko me te lahore jana c.

by Sabir shah (few years ago!) / 772 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan

Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan He Aaye Hoye They
Khana Start Hua Tu
Eik Pathan Ne Plate Pe Tissue Paper Dekh Kar Socha
Shayd Yeh Bhi Koi Khanay Ki Cheez Hai?
Jesay He Wo Khanay Laga
Us K Sub Dost Ek Aawaz Mein Chillane Lage
“Oye Yeh Mat Khana”
.
.
.
.
.
.
” Bilkul Pheeka Hai”,.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

KHAN Ne 1 Bacha Agwa kia
Or Sticker Pe Likh K Bache Pe Chipkaya:
"10 Laakh KaL Subah PuL K Neeche Pohncha Do"
Or Bache Ko Ghar Wapis Bhejh Dia.
Dosre Din Wo Pul K Neche Gaya Tu
Use Paise MiL Gye
Or
Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasm
Paise Ka Gham Ni,
Gham Is Baat Ka
Hai K
KHAN Ne KHAN Ko Loota

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Star Plus Aur Colors Ka Kya Fayda Hai?

Star Plus Aur Colors Ka Ek Fayda To Hai,

Jab Ghar Wale Inko Dekh Rahe Ho,
Kitni Der Bhi Phone Pe Kisi Se Lage Raho,Koi Tension Nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek hotel me naye shaadi shuda

Ek hotel me naye shaadi shuda jodon k liye ek line likhi hui thi:"Khidki par parde daal dijye" Aapka pyaar andha ho skta hai," Magar humara staff nahi'...

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga

Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Crazy Doctor Patient

Doctor!!
What happened?
I have fever.
Ok, go back to your home; take a bath with ice cold water, then lie under fan for 12 hours without any clothes. Come back tomorrow.
I will be fine then?
No. you will get Pneumonia.
What?
Don’t worry. I am only a Pneumonia specialist.

by Pak101.com (few years ago!)
BOY: Janeman

BOY: Janeman
"TUTE DIL" se pyar karogi,
ya"DIL TUTNE"
tak pyar karogi?
GIRL:KamineYE bata

"TUTI CHAPPAL"

se pitega
ya "CHAPPAL TUTNE TAK"
pitega..Boy shoked...girl rocckxx

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ney apney shohar ko khoob maara .

Biwi ney apney shohar ko khoob maara .

Shohar rota aur aahain bharta hua keh raha tha:

jo bhi karwa raha hai
America karwa raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Propose

Hey U Know
Which is the best day to propose a girl.. April 1
U Know Why??
If she accept its your luck
otherwise just tell April Foooooll.

by nadeem (few years ago!)
Muhavre Ka Istemal Karo

Sir: Muhavre
Ka Istemal Karo..
'Muh Me Pani Ana'

Santa: Jaise Hi Maine Nal Ko
Muh Laga K Nal Chalu Kiya,
Mere Muh Me Pani Aa Gaya.


by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook