Pathan Driving
Pathan Driving
On The Wrong Side Of Road
& He Became Upset
& Said==== SHIT====
aaj phir late ho gaya
saare log wapis jaa rahe hy:-)
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Wife or Husband shop se nikly to ek faqeer ne kaha..
"Shehzadi"
5 rupe de dy andha hoon.
Husband:
De do,
Tumhen Shehzadi kaha hai to zaror andha hi hoga...........
by Abdullah Tahir (few years ago!)
Santa-English me jhopdi ko kya kehte h?
Banta- Hut
Santa- English aati nahi to daant te Q ho
by Pak101.com (few years ago!)
10 Doctor aur 1 teacher helicopter
ki rassi se latke the.
.
Pailot ne kaha, vajan jyada hai koi 1 Aadmi rasi chood de
.
.
Teacher bola ye kurbani main
dunga. TALIYAN bajaiye
.
.
Aur sare Doctor taali bajane lage
aur Vajan kam ho gaya
Moral of the story :- chahe
Doctor ban jao par guru hamesa guru hihota hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: bachcho, agar man se praarthanaa kare to bhagwan aapki kwaaish poora karenge.
Student: woh sab jhoot hai sir.
Teacher: kyu?
Student: agar woh sach hota to, ab tak aap doosre school chale jaate
by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar
keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
TEacher :
Hamesha Yad Rakho
Hum Is Dunia Me Dosro Ki
Khidmat Karne Aaye
Hain
.
.
.
.
Sardar :
Wah g wah!
Te fer Dujay Ki Amb Len Aae Ney.. ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 shadi main Dulha ki pehli mangaitar bhi sajh dhaj k i.
Kisi ny pocha k kiya ap Dulhan hain ?
Us ny kaha "G Nahi Main Semi Final main haar gai Thi.
Final dekhnay aai hun
by Pak101.com (few years ago!)
Docter; achi sehat k lye roz warzish karo.
Pappu;hum roz cricket or footbal khelte hain
Docter;kab tak
Pappu;jb tak mobile ki battery low na ho jae
by Sabir shah (few years ago!)