Mujhy pehly hi pata tha
Dulhan Dulha sy:
Apki pehly wali zindagi kaisi thi.. Dhula sach baton tu shaadi sy pehly mery 20-25 larkioyn sy chakkar thay..
Dulhan;
Mujhy pehly hi pata tha jb hamary sitaary milay thay tu Hamari Aadaten bhi militi hon gi
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
interviewer to santa : tumhari sabse badi shakti kya hai?
santa : ji meri biwi.
interviewer : aur sab se bdi kamzori?
santa : ji dusre ki BIWI.
by Pak101.com (few years ago!)
A Man Knocks at the Door.
A 10 yr Old Boy comes with Cigarette in One Hand & Beer in Other.
Man: Beta Papa Ghar Pe Hain?
Boy: Bhootni K,
Mujhe Dekh k Lag Raha Hai Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?
Mehmaan-Dono Le Aao..
Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..
by Pak101.com (few years ago!)
A friend asks sardar how was your exam?
Sardar: It was okey but i couldn’t answer past tense of THINK.
I thought, thought & finally i wrote ‘THUNK’.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:me tmhare lye sb kuch chor dunga.
Girl:waldain bi
pathan:yes
girl:naswar
pathan:baji chalti pherti nazar aoo.shabash
by Sabir shah (few years ago!)
Train mein warning likhi thi :-Bina ticket safar karne wale yaatri “Hoshiyaar.”
Santa :-Waah, toh jisne ticket li woh “Ch#t*ye”? =
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tajmahal ko dekh ke bola Shahajahan ka pota,
.
.
.
Aaj hamara bhi bank balance hota
.
.
.
.
.
agar Daddu aashiq na hota..
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Mai Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Mai Se Nahi,
Jo Musibat Ke Waqt Dost ko Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?
Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)