Dehaat se aye ek admi ko
GOLU:Dehaat se aye ek admi ko english ke sirf do words aate the, phir b usne shehar ja ke lakho rupye kamaye. MOLU: Kaunse words
GOLU: HANDS UP
by Pak101.com (few years ago!) / 1186 views
Similar Jokes
cat-how old r u ?.
elephant- 5yr.
cat-bt u look big,
elephant-i m a complan boy,
cat-i m 30yr,
elephant -bt u look so small,
cat-jhandu kesari jevan badti umar mano tham se jaye .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai,
lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi
Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank
managar ban gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Autowaala: sorry sir, meter daalna bhool gaya.
santa: problem nahi hai. main bhi apna purse bhool aaya. chodo
by Pak101.com (few years ago!)
Define a True Music Lover?
A Girl singing in a Bathroom
While Taking Bath
and a Boy Near the Keyhole
is Using His Ears Not His Eyes.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl; Tum LarKaY Kisi Larki MaY SaB SaY PehlaY KiYa DehktaY Ho?
BoY; Ye To Depend Karta HaY KaY Larki Aa Rahe Ha Ya Ja Rahe HaY,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rita To RAAZ-Collage Me Sab Boys Muje Pataka Kehte Hai
RAAZ-Oh ! Kaho To Is Diwali Tumhe FOOD Du.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi tha vo jaa raha tha t b usse ek chirag mila ussne chrag ko ragda usme se jinn bahar aaya or bola -3 var deta maang le jo b.
Uss aadmi ne kaha-(1).bahut sara paisa!!
(2).ek bahut bda bangla(mahel).
(3).hamko uskaaaa...........
.
.
.chaukidaar banao!!
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Log Ghar ki Rakhwali k Liye kUTTA Rakhte Hain.
Pakistani Citizen:
Ye Konsi Bari Baat Hai..
"Humne To Pure Mulk k Liye Rakha Hua Hai.."
by Pak101.com (few years ago!)