Sardar vs conductor

Sardar:should i buy ticket to my children also?
Conductor:yes,only if the are above 8.
Sardar:thanks Allah i have only 6 children

by Sabir shah (few years ago!) / 898 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa had a dream in which

Santa had a dream in which someone murdered him. Next day he closed his bank account. Know why?
Because the bank’s slogan was: We make your dreams come true…

by Pak101.com (few years ago!)
AGr KhuBsuraT

AGr KhuBsuraT

H0na JurM Hy TO,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HaN HaN HaN

Me MuJrIm Hu.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady to waiter

Lady excuse me waiter ye samny tabel wala boy mujhe peshan kar raha hai?
Waiter:lakin wo to ap ko dekhta tak nai.
Lady:yahi to pareshani hai

by Sabir shah (few years ago!)
Main Tumhari Double Insult



Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…

Khan: To Phir..?

Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…

Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sir Mene Khabar Ko

Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:

"BIWI MEIN DHAMAKA...!"

Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?

Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.

Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?

Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"

by Mazhar Khan (few years ago!)
FB page Admin hone ki sabse badi

FB page Admin hone ki sabse badi
problm....
.
.
.
.
Sari ladkiyo ko lagta ki iski to
pahle se hi girlfrnd hogi :-)
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
Unko kya pata isee vajah se aaj
tak
single hu mai

by Pak101.com (few years ago!)
Sacha Dost Wo Hota He Jo

Sacha Dost Wo Hota He Jo

Exam Me Aapke Paas Wali Window k Samne Aake Bole..
?

... ?

?

Abe Kitna Likhega Jaldi Chal Teri Wali Jaa Rahi He.

by Pak101.com (few years ago!)
saradr and library

Sardar returns book to library, bangs it on table &
says - What a shit ?
"I read the whole book, too many character, no story
at all" ?.
Librarian : So, you are the one who took the Telephone
Directory....

by Abdul Hannan (few years ago!)
BABY IN A BLENDER...

Why do you put a baby in a blender feet first?
So you can see the expression on its face!

by khalid hussain (few years ago!)
Log To Kanjus Hi Bahut Hai

Santa Ki Kamar Mein Bahut Dard Ho Raha Thha, Biwi Se Bola.

Santa: “Ja Sath Wale Sharma Ji Se Iodex Maang Ke La”

Patni: “Ji, Par Wo Log Denge Nahi”

Santa: “Haan Hai To Bade Kanjoos Or Kamine Log, Chal Apni Hi Almaari Se Nikaal Le“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook