Khushamd bi pori nai
Boy :dress bahut acha pehna hai,
girl:thanks
boy:lipstick b achi hai,
girl:thanks
boy: makup bi acha hai
girl:thanks bhai jan
boy :lakin pher bi manhoos lag rahi ho.
by Sabir shah (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar went to hotel manager hurriedly and said: Come with me.
My wife wants to jump out of the window.
Manager: Then what can I do sir?
Sardar: Window is not opening.
by Pak101.com (few years ago!)
Old Man School K Principal Se:
Zara Papu Ko Bula Dein
Principal:
Aap Kon?
Old Man:
Mai Uska Dada
Principal:
Wo Chutti Leker Ap K Janazay Mai Gaya Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pakistani dosre se:
Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Jija: saali se, ap ke yahan ki sab se famous cheez
kaunsi he?
Saali: jija ji, jo famous thi, use to ap legaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!
by Pak101.com (few years ago!)
Behtreen T0tka
Agar ApKo
Rona
Araha Ho
To Aap
.
.
Aaina
Dekh Lain..
.
.
AapKi Hansi
Chhoot Jaegi
(",")Mazaq k
< )( > ilawa
by Mazhar Khan (few years ago!)