Khushamd bi pori nai
Boy :dress bahut acha pehna hai,
girl:thanks
boy:lipstick b achi hai,
girl:thanks
boy: makup bi acha hai
girl:thanks bhai jan
boy :lakin pher bi manhoos lag rahi ho.
by Sabir shah (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
1 Pathan Bohat taiz bhagtay bhagtay ruk gaya....
Why?
Aby Saans phool gai thi uski...
Tum log bhi na Jaan le lo Pathanon ki.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan's Theory About Moon:
"Moon Is Better Than Sun Because,
Moon Gives Light In Night When Light Is Needed,
But Sun Gives Light In Day When Light Is Not Needed"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Never Love Someone because LOVE stands for
L:Loss of Money
O:Out of Mind
V:Valley of Tensions
E: End of Life
So don't Love, just line maro
by Mazhar Khan (few years ago!)
jo chabaye chewing gum
wo hai total paani kum
jis mein nahi hai dum
wo hai BAJIRAO SINGHAM
by Pak101.com (few years ago!)
Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhains par baithe ek gujju ko Traffic Police ne roka aur poocha: tumhara helmet kahan hai? Fine lagega.
Gujju replied: baawle dhyaan se dekh neeche! 4 wheeler hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi (apni saas se):ap ki beti me kuch aqal ki kami hai,;->
saas: han beta isi waja se to ise koi acha larka nai mila
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Pak101.com (few years ago!)
Police-Aap Belt Pehen Kar drive kar rahe hai aapko Rs. 5000 ka inam diya jata hai Aap iska kya karoge
Santa-main is se apn driving license bannaunga...
by Pak101.com (few years ago!)
Principal -Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 rs fine, 2nd time 200 rs. Fine and 3rd time 500.
Munna bhai -Monthly paas ka kya lega mamu
by Pak101.com (few years ago!)