Khushamd bi pori nai

Boy :dress bahut acha pehna hai,
girl:thanks
boy:lipstick b achi hai,
girl:thanks
boy: makup bi acha hai
girl:thanks bhai jan
boy :lakin pher bi manhoos lag rahi ho.

by Sabir shah (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

12 Boys planed to propose a girl

12 Boys planed to propose a girl

10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence

But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar went to hotel manager

Sardar went to hotel manager hurriedly and said: Come with me.
My wife wants to jump out of the window.

Manager: Then what can I do sir?

Sardar: Window is not opening.

by Pak101.com (few years ago!)
Papu Ko Bula Dein

Old Man School K Principal Se:
Zara Papu Ko Bula Dein
Principal:
Aap Kon?
Old Man:
Mai Uska Dada
Principal:
Wo Chutti Leker Ap K Janazay Mai Gaya Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari sehat bohat kharab hai,

Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.

.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.

Magar noshi meri biwi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???

1 Pakistani dosre se:

Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???

2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…

1st: Phir tau hum jang haar jain gay.

2nd: Woh kese???

1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Toy Train se khel rha tha

Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Jija: saali se, ap ke yahan ki sab se

Jija: saali se, ap ke yahan ki sab se famous cheez
kaunsi he?
Saali: jija ji, jo famous thi, use to ap legaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
11 rupe main pore 1100 sms

Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st girl- my dog is smart! At 9 am

1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!

by Pak101.com (few years ago!)
Behtreen T0tka

Behtreen T0tka

Agar ApKo
Rona
Araha Ho
To Aap
.

.

Aaina
Dekh Lain..
.

.

AapKi Hansi
Chhoot Jaegi

(",")Mazaq k
< )( > ilawa

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook