Naak se chaba k khana
Sardar:mujhe aisi dawa do k me aankhon se sun sukun aur kanon se dekh sakaun.
Docter:ye lo 2 golian naak se chaba k kha lena.
by Sabir shah (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
A high-school student came home from school
seeming rather depressed.
"What's the matter, son," asked his mother.
"Aw, gee," said the boy, "It's my marks. They're
all wet."
"What do you mean `all wet?'"
"I mean," he replied, "below C-level."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GAAV me BIJALI aane wali h sunkr log nach rhe the.
1 KUTTA b jum rha tha.Logo ne pucha,tu Q khush h?
Wo bola BIJALI aayegi to khambe b to lagenge
by Pak101.com (few years ago!)
3 women:
Topic: Husbnds se kaam krwana
American:
maine husbnd se kaha k ainda khana tum pakao gy
2nd din us ne kuch na kia
3rd din usne rost bna lia
German:
maine husbnd se kaha k ainda ghar ki sfai tm kro gy
2nd din wo chup raha,3rd din pora gar saaf tha
pakistani:
maine un se kaha k ainda kapry tum wash kro gy,apne sab kam khud kro gy
agly din mujhy kuch nazar na aya
2nd din bi kch nazar na aya
3rd din aankh ki sojan kuch utri to kch nazar aya..:-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?
SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Chuhey Ne Ek Pura Suit Kutr K Kha Liya Magar
Wo Fir b Bhukh Se Mar gya
Kyuki Wo Suit
MaLLika Shearwat Ka tha...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha ha ha!
Police: Kyu hass rahe ho?
Sardar: Main toh subah 8 baje tak sota hoon!
by khalid hussain (few years ago!)
Teacher:
Batao k Chooza anday se kese nikalta hy?
Sardar:
Miss ay gal ani Important nai,
Sochan wali gal ay ha k Ay kanjar anday wich wariya kinij:-?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer : When Is Your Birthday
Sardar : 13th Oct
Interviewer : Which Year ?
Sardar : Oye Ullu Ke Patte
Every Year
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)