Doctor Sahib Mairy Boyfriend

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by Mazhar Khan (few years ago!) / 919 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan ki bhabhi

1 Pathan ne apni bhabhi ko jaan se mar diya
.
Logon ne pocha ke kion mara?
.
Pathan: Yaar mai jis se bhi pochta ke phone pe kis se bat kar rahy ho, kehta
Tumhari bhabhi se

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan

Qarz-e-Hasna kisay kehte hain”?

Pathan:

“Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen”!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H

Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H
Un 2no me se Kis k sath Shadi hogi

Wo Khushnasib Kon Hoga?

Santaji-Pehle Se Shadi Hogi or 2sra Khushnasib hoga.

by Pak101.com (few years ago!)
Dont Pass Ur Exams

Father To Son: If you Dont Pass Ur Exams This Time, Don't Call Me DAD..

After Some Days Father: How Is Ur Result?

Son: Sorry Shaikh Sahab.. Main Fail ho gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya

Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya
Girl Friend:
Ap Oil Mein Kyun Nahaye?

Pathan:
Meine Suna Tha K
‘Har Cheez Meezan Mein Achi Lagti Hai’

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: mere dada ny 1857 ki jang main dushman ki tangain kat dee thin.



Sardar: mere dada ny 1857 ki jang main dushman ki tangain kat dee thin.

Dost:

Grdnain q nai katin

Srdar:

Wo pehly he kti pari thi…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan

Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
tum meray liye aik Mobile

tum meray liye aik Mobile ki tarah ho,
khwab mein attay hoo SMS ki tarh,
Dil mein bs jatay hoo Ring Tone ki tarah,
mohabat tumhary hai Balance ki tarah ,
hum ko bhoool na jana Network ki tarah.

by Mazhar Khan (few years ago!)
yar ye doctor Parchi pe aisa kya likhta hai

Pathan:

yar ye doctor Parchi pe aisa kya likhta hai jo sirf Medical Store waale hi samjh

paate hen,

Sardar:Wo likhte hen:

“Mene to Loot Liya tu b Loot le.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
April fool

Hey U Know
Which is the best day to propose a girl.. April 1
U Know Why??
If she accept its your luck
otherwise just tell April Foooooll.

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook