Ek aurat ne 1 wakil se
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Sardar on telephone: Maa ek Khush Khabri hai.
Maa: Kya Khush Khabri hai?
Sardar: Aaj hum do se teen ho gaye.
Maa: Mubarak ho.. Ladka hua ya ladki?
Sardar: Meri biwi ne dusri shaadi karli hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Im not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitnee ke baad. .
.
.
.
Bacha: Papa khabhi Aap jungle gaye ho??
Papa: Nahi beta.....
..
.
.
.
.
Bacha:- Fir Aap itna Khuf-naak item kahan se pakad ke laaye?
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Zia Rasool (few years ago!)
1 Pathan ki khoob pitai hui.
Woh roza khushai me mufta torta hua
pakra gaya or us per bola.
?
?
?
?
?
G, woh, Main larke walo ki taraf se hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa ke gao me nadi pe bridge banaya gaya.
Builder: Bahut achcha ho gya na
Santa: Haan ji
Pehle dhoop me tair k nadi paar krte the
Ab chhaoon mein tair ker paar kerain gay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Khirki Khuli.. Zulfein Urein..
Socha… Husne Jamal Ka Didar Tha,
Par… Zulfein Hatein To Qismat Phooti.
Wo To Kangi Karta Hua Sardar Tha…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master: kanjos kon hota hai?
Student: Hum jitny Bhi SMS karen Lekin us ka Rply jo na kare Woh.
Master: Uski ek Example Do.
Student: Aap ki Beti sir
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)
Amrican siri paey kha rahe the.
Amrecan k hath me bakre ki zuban aa gai
amrican:what is this?
Pathan:o ani da this is language
by Sabir shah (few years ago!)