Damn I am really so cute

When you feel sad - to cheer up just go to the mirror and say,
"Damn I am really so cute".
You'll overcome your sadness.
But don't make this a habit.
Coz liars go to hell.
Happy April Fool!

by lescol (few years ago!) / 1050 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A lady broke the traffic

A lady broke the traffic signal...
Police :- Stop!!

Lady :- Plz let me go. I'm a teacher....

Police :- Aah, I've waited for this moment all my life. Now write...'I'll never break signal' 100 timez..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi

Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain

Banta: Wo kaise?

Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.

by Pak101.com (few years ago!)
Allama Iqbal ne prinday

Allama Iqbal ne prinday se Pucha k
Tumeh Asman se girney ka nahen ha dar?

Parinday ne Kaha k Iqbal Yar Tere Meharbani Inna Na Sochia Kar

by Pak101.com (few years ago!)
Ek machchar ek takle ke sar par

Ek machchar ek takle ke sar par ja kar baitha,uske baad–

2nd machchar- Wah.. kya ghar dhunda hai!

1st machchar- Ghar kaha re,abhi to sirf plot kharida hai -

by hearthackervsgirls (few years ago!)
PANJABI” told his Friend

“PANJABI” told his Friend:

“Yaar, ik Kurri mainu huss k wekhdi aey.”

Friend:

“Confirm kar le!! Huss k wekhdi aey… Ya wekh k hussdi aey.

by Pak101.com (few years ago!)
Zardari Gillani sahab

Zardari: Gillani sahab,
kahan ja rahay ho?
Gelani: India
Zardari: India kis liye?
Gillani: Sir
Afridi nadan hay kahein wo WORLD CUP sasta na baich de.

by Pak101.com (few years ago!)
Husbnd To Bv Jokes

Husbnd:
Lagta hai Paros ma Bakra Halal ho raha hai
Accha hai aaj Gosht nahin lana parrega
Bv:
Tum apnay kaan saaf karwao
“ALTAF Bhai”TV pe khitab kar rahe hai

by Tariq Bangash (few years ago!)
Girl (in train)

Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?

Boy : my pleasure :)

Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh Aur Sheikh ki Bivi Ghumte Pherte

Sheikh Aur Sheikh ki Bivi Ghumte Pherte 1 Hotel k Samne Se Guzre

Sheikh Bola kya kayal Aik Aik Icecream Aur Hojaye ?

Bivi Ne Tanzya kaha App Ne Tou Youn kaha Jaise Aik Aik Icecream kha Chuke Hai

Sheikh Bhol Gaye Ho 6 , 7 Sal Guzre Hum Ne Is Hotel Mai Icecream khaye Thi .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Khwab Me Kal Ksi Se Larayi

Pathan:
Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend:
Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
Pathan: Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook