Damn I am really so cute
When you feel sad - to cheer up just go to the mirror and say,
"Damn I am really so cute".
You'll overcome your sadness.
But don't make this a habit.
Coz liars go to hell.
Happy April Fool!
by lescol (few years ago!) / 1050 views
Similar Jokes
A lady broke the traffic signal...
Police :- Stop!!
Lady :- Plz let me go. I'm a teacher....
Police :- Aah, I've waited for this moment all my life. Now write...'I'll never break signal' 100 timez..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.
by Pak101.com (few years ago!)
Allama Iqbal ne prinday se Pucha k
Tumeh Asman se girney ka nahen ha dar?
Parinday ne Kaha k Iqbal Yar Tere Meharbani Inna Na Sochia Kar
by Pak101.com (few years ago!)
Ek machchar ek takle ke sar par ja kar baitha,uske baad–
2nd machchar- Wah.. kya ghar dhunda hai!
1st machchar- Ghar kaha re,abhi to sirf plot kharida hai -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“PANJABI” told his Friend:
“Yaar, ik Kurri mainu huss k wekhdi aey.”
Friend:
“Confirm kar le!! Huss k wekhdi aey… Ya wekh k hussdi aey.
by Pak101.com (few years ago!)
Zardari: Gillani sahab,
kahan ja rahay ho?
Gelani: India
Zardari: India kis liye?
Gillani: Sir
Afridi nadan hay kahein wo WORLD CUP sasta na baich de.
by Pak101.com (few years ago!)
Husbnd:
Lagta hai Paros ma Bakra Halal ho raha hai
Accha hai aaj Gosht nahin lana parrega
Bv:
Tum apnay kaan saaf karwao
“ALTAF Bhai”TV pe khitab kar rahe hai
by Tariq Bangash (few years ago!)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh Aur Sheikh ki Bivi Ghumte Pherte 1 Hotel k Samne Se Guzre
Sheikh Bola kya kayal Aik Aik Icecream Aur Hojaye ?
Bivi Ne Tanzya kaha App Ne Tou Youn kaha Jaise Aik Aik Icecream kha Chuke Hai
Sheikh Bhol Gaye Ho 6 , 7 Sal Guzre Hum Ne Is Hotel Mai Icecream khaye Thi .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:
Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend:
Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
Pathan: Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)