Qabar Ma Frishta
Qabr Ma Frishte 1 Admi Ko Mar Rahe The Phr Bhi W0 Hans Rha Tha
Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:
Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha 0r Jism Kisi Or Ka
by Pak101.com (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.
Kisi Ne Pucha Kya Hua?
Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Salesman: Paa g Cockroach
K Liey Powder Le Lo
Sardar: Na g Na Cockroach
Nu Inna V Free Nae KARNA,
Aj Powder Le Ditta Te Kal
Perfume Mange Ga
by tanveer hussain (few years ago!)
kal raat internet nhi chal rha tau mai ghar walon k pas ja kar baith gaya....
yaar wo achy log hain...
=D
by WAQAR (few years ago!)
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!)
“Bharat mera desh hai aur sabhi bhartiya mere bhai-behen hai”
Ise do Indian ne follow kiya hai
& thats true Indian
1. Rajiv Gandhi
2. Sania Mirza
by Pak101.com (few years ago!)
Every time I eat fruit..
Patient: 'Doctor, every time I eat fruit I get this
strange urge to give people all my money.'
Doctor: 'Would you like an apple or a banana?'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 charsi Bhang bana raha tha.
1 admi bola:
Yaar, dunya chaand pr pohnch gai or tum yahan bhang bana rahay ho.
Charsi:
Mei b ye pee k bas nikalney he wala hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Chhota Bachha Dukandaar Se Bolta Hai.
Bachha: “Uncle Dettol Soap Hai Kya?”
Dukandaar (Naak Se Ungli Nikalte Hue) Bola: “Haan Beta, Hai Naa”
Bachha: “To Phir Haath Dhoke Ek Creamroll De Do“
by Pak101.com (few years ago!)
Daadi marte hue :Beta me apna farm,:-):-):-)
6tractor,:-):-):-)
50 janwar :-):-):-
&
22,389,630 cash tumhare naam karti hoon.
Beta: dadi ye sub hay kahan?
dadi:FARMVILLE on
facebook.
by Pak101.com (few years ago!)