During The Match Batsman LBW Hua
During The Match Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...
Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!
by Pak101.com (few years ago!)
LipStick LaGana
LarKiYo Ki
Beauty Hy
Wah Wah Wah
LipStick LaGana
LarKiYo Ki
Beauty Hai
Or
Usy Taste Krna
HuM Larrko Ki
Duty Hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan : Doctor sb
Mujhe awaz sunai deti he Laikin aadmi dikhai naheen deta.
Doctor : aisa kab hota hai ?
Pathan : phone karte waqt
Doctor : lakh lant a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pehli parosan, “beti aaj kya paka rehi ho? ”dosri parosan “daal” pehli parosan “lakin khusboo to morgi pakne ki aa rehi hay?” dosri parosan “jee han,pak to morgi hi rehi hay lakin aap hi to kahti hain ghar ki morgi daal barabar.”
by Abdul Basit (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Or Banta Train Ke Pichhe Bhaag Rahe The.
Santa Kisi Tarha Se Train Par Chad Gaya To Train Ke Dibbe Mein Bethe Logo Ne Kha “Well Done – Well Done“.
Santa: “Abe Kya Khaak Well Done, Jana To Usne Tha Mein To Sirf Chhodne Aaya Tha.“
by Pak101.com (few years ago!)
Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….
Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay.
Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha: Beta kia keh rahay the?
Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi pepsi saamne rakh ke udas betha tha.
Dost aaya pepsi Pee kar bola: kyun udaas hai?
Aadmi: Aaj to din hi kharab hai,
Subah Biwi se jhagda ho gaya,
Raste mein car kharab,
Office late, Boss ne nokri se nikal dia,
Ab suicide ke liye Pepsi mein zahar milaya tha.
Wo bhi tu pi gya.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Pak101.com (few years ago!)