Exam
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. Kuch bhi kar Ke.
Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga!
Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai?
Son: Shruu Kis Ne Kia?
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Wife: Kya kar rahe ho? Man: Makkhiya maar rha hu. Wife: Kitni mari? Man: 3 male aur 2 female. Wife: Kaise malum? Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
by Pak101.com (few years ago!)
Attendence...
Pappu
Yes sir
Bablu
Yes sir
Tinku
Yes sir
Ullu
??
Ullu
??
Ullu
??
Ullu...
Button dabana band kar,teri baari hai,attendence lagwa
by khalid hussain (few years ago!)
Banta: Hum To Udti Chidya K Bhi Par Gin Lete He,
Santa: Is Me Mushkil Hi Kiya Hai
2 Hi To Hota Hein
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Will u love me after marriage also, jaisa ab karte ho?
..Boy: This depends on your husband,If he allows me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 pathano ne mil kr petrol pump khola
1 b custmer nhe aya
Q?
Petrol pump 2nd floor pr tha
Phir 4ron ne usi floor pe resturent khola
1 b custmr nhe aya
Q?
Petrol pump ka board nhe htaya
!
Phir 4ron ne 1 taxi li
1 b swari nhe mili
Q?
2pathan aage or 2 pechy beth kr swari dhund rahy thy
Taxi kharab ho gai
4ron ny khub dhaka lgaya
!
Mgr taxi wahi ki wahi khari rahi
Q?
2pechy sy or 2 aagy sy dahka lga rahy thy
Geo pathan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Galti hone pe maafi magne wale ko kya kahte hai?
Student: Samajhdar
Teacher: Aur galti na hone pe bhi mafi mangne waale ko kya kahte hai ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: BOYFRIEND.
by Numan Malik (few years ago!)
Santa Ne Science Ki Class Mein Ek Theory Pesh Ki, Jiski Wajah Se Sara School Pagal Hote Hote Bacha.
Moon Is More Important Than Sun,
Because It Gives Light At Night When Light Is Needed.
& Sun Gives Light During The Day When Light Is Not Needed
by Pak101.com (few years ago!)
Man:Tere pass mobile hy to phir tu neMuje Letter kyu post kya?..
Sardar:Oy! Me ne tere mobile pr CALLKe thi par awaz aaei“Plz try Letter”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,
PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara,
logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl : Meri mummy ko tum bahut pasand aaye ho.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
Boy (sharmate huye) - Chahe kuch bhi ho
shadi to main tumse karunga.
Aunty se kehna mujhe bhul jaye. :-(.
by Pak101.com (few years ago!)