College ke first day

College ke first day; Ladka: Tumhara naam kya hai? Ladki: Mujhe sab didi kehte hai.. Ladka: WOW MUJHE SAB JIJAJI KEHTE HAIN!

by Pak101.com (few years ago!) / 1023 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Polio team darwazay pe ai

Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.

Polio team bhagi

Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari mmumy ne mera dil tod diya

father: Tumhari mmumy ne mera dil tod diya, isliye mai sharab p rha hu.

sonu:mummy ne meri pocket money b rok d, isliye mere liye b 1 glass lagao papa.

by Pak101.com (few years ago!)
5 Reasons

5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kabhi kabhi mere dil mein

Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj nahin aaya, kaha na kabhi kabhi aata hai yaar.

by Pak101.com (few years ago!)
Machar Party Main

Machar Party Main Larki K Chest Say Urr Kr Aya Aur Budday K Juice Main Gira.
Budday Ny Machar Ko Bahr Nikal Kr Kaha:
Kanjra Mazy Udher Tay Ghusal Idher :@
Nikal Begharta.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek aadmi gaon mein shadi karne

Ek aadmi gaon mein shadi karne ke liye ladki dekhe gaya

Baat karte karte ladke ne pucha: Bhen ji aap log kitne bhai bhen hain?

Yeh sunker ladki boli: Abhi tak to 2 the ab aapko milaker 3 ho gaye hain.

by Pak101.com (few years ago!)
what will u give me as reward

Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.

by khalid hussain (few years ago!)
Biwi ya Beti

Professor:
Tum 20 saal ki larki
Su shaadi kroge ya
Apne sy 20 saal bari say … ?
Student:
Sir ! Depend karta hy k
Kon khoobsurat hay !
Aap ki beti ya aap ki biwi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kal Ek Admi Aurat Ko Peet Raha

Santa: Kal Ek Admi Aurat Ko Peet Raha Tha. Maine Kaha Mard Se Lado.
Banta: Fir?

Santa: Jab Mujhe Hosh Aaya 2 Main Hospital Me Tha

by Pak101.com (few years ago!)
Zabrdast Misunderstandin

Zabrdast Misunderstandin g
.
.
Jewellery shop me ek admi ki
zabrdst pitayi ho gyi,
.
.
.
Reason Usne Sales girl se kha ki
"Aaapki ek - ek item gazab ki
hai"
.
.
.
.
Aaj sone ka kya rate hain?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook