Ek Wakeel K Betay
Ek Wakeel K Betay Ko uski maan Ne Thapharr
Mara.
Beta Baap K Pas Gya Aur Kaha Ammi Ne Mujhe
bilaWaja Maara hai.
Baap Ne Usay ek aur Thapharr maara aur Kaha:
Wakeel K Bete HoKar Tumhen Itna B nahi Pata K
SupremeCourt K khilaaf Appeal HighCourt mai nahe
Hoti.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 2642 views
Similar Jokes
Boy: Bade Zalim hain teri Gali k bache.
Girl: kya hua..
Boy: Kutte piche laga k kehte hain,
PYAR KIYA TO DARNA KYA.
by Pak101.com (few years ago!)
Kya meri nak teri ankhen mendak ki jesi hain
Surat say besharam lagta ho pagal hoon
Aqal nahe hay mujme phir kesi ne aisa q kaha
Ka meri surat tumse milti ha
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Aadmi daru k nashe me taxi me betha
bola chalo airport chalo
taxiwala: tum airport pe hi ho
Admi:yelo 50rs dubara inte taiz mat chalana
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Kaam wali shanti ko bulao.!
Wife: Kyun?
Santa: Doctor ne kaha hai, raat mein dawa khane
ke baad shanti ke saath so jaana.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher- jis aadmi ke dono hath nahi hote
use hindi aur english mey kya
khte hey?
student-hindi mey "thakur"
english mey "handsfree"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Sir aap apni patni ko party me kyun nhi le jate?
Boss-Bcoz vo gaon ki hai.
Santa-sorry,sir mujhe laga k vo sirf aapki hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k
humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie
Nokrani hi Nhi Hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was giving interview for a job.
Manager asked: “What is Excel?”
Sardar replied: “It is a new washing powder for washing computers
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde was telling a brunette that her computer broke. So the brunette said she would check the blonde's e-mail for her.
The blonde said, ''Cool! E-mail me and tell me what I got.''
by Pak101.com (few years ago!)