jab bhi main is talwaar ko
Pati:-jab bhi main is talwaar ko dekhta hoon to mujhe ladai per jaane ka mann karta hai.
Patni:-to phir jaate kyon nahin?
Pati:-phir unki tooti hui taang yaad aa jaati hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Munna bhai: "Circuit, agar bus pe tu chade, ya fir tujpe bs chadJaye 2 kya hoga"!!
Circuit: "bole 2 bhai,dono baar ticket apani hi kategi." :D:P :D
roxy
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,
PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara,
logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai
BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
Biology Ki Miss:
Grlz
Can U tell me Exactly,
where is ur heart?
All Grlz
Shouted Loudly:
“MUSHTAQ”
K
PaaSs!
Teachr Smiles
&
Says:
Mera B..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap (betay say): Tum nay tareekh mein itnay
Beta: “ Abbu tareekh kay parchay mein ziadah tar sawalat aisay puchay gaye the jo meri paidaish say pehlay kay the.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi is ne faisla kia kay das din tak roti nahi khaye ga takeh mughi ka noksan poora ho jaye do din khana khanay se wo bohat dubla ho giya. Aik din wo shahar jaraha tha rastey mein is sa ziada dubla aadmi mila kanjus is se kahne laga bhayi meri to murghi chori hogayi hai magar yun lagta hai jaisay tumhari bakri khogayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q: Why did the redneck cross the road?
A: He wanted to sleep in the ditch on the other
side.
by khalid hussain (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Pak101.com (few years ago!)
People Says Love Brings Flavors & Taste To Life..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
But ..
Personally I Believe ..
PAANI PURI Does A Better Job.
by Pak101.com (few years ago!)