Ek Kali African ladki ko God ne
Ek Kali African ladki ko God ne Pankh de diye to wo kushi se boli-Wow! God kya aab main Pari ban gayi hun? God-Nahi re Pagali tu aab Chamgadar ban gayi ho.
by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!
Banta: Woh kya..
Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.
Banta: Toh logon ne kyun mara
Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!
by Pak101.com (few years ago!)
Pati-Jb mai Ache Kapde Pehn k bazar jata hu to sabziwale sabzi mehngi dete h Jb gande kapde pehn k jata hu to sasti BV-Kal Se katora le k Jana
by Pak101.com (few years ago!)
Boy & Girl playing Ludo
Boy : Agar 1,2,3,4 or 5 aaya to
I will kiss U….;-)
Girl : Wat??
Acha or 6 aaya to???
Boy : Kabhi ludo nahi kheli hai kya???.. XD
dobara meri chance pagli.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aashiqui 3.. Song created
Tu hi yeh mujhko bta de facebook
chalau main ya naa..
.
.
Apne tu ghar ka pata de,
aaau main yaa naaa..
.
.
Apna tu phone number bata de,
Call lagau main yaa naaaa..
.
.
Khaana tu rakh de paka ke,
khau main yaaa naa..
.
.
.
Itna bata de mujhko kab milne aau tujhko…
Ab hota anhi intezaaaar tu hi ye mjhko bata de..
koi dusri patau main yaa naaaa
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband:Hypnotise karna kya hota hy?
Wife:Kisi ko apnay control me kar k apni marzi k kaam karwaana
Husband:Chal jhoTi,usay to Shadi kehte haiN.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Burhiya Bacchay Se:
So Ja Diploma So Ja
Parosan:
Aap Ne Isay Diploma Kyun Kaha?
Burhiya:
Meri Beti College Se Diploma Lenay Gayi Thi, Ye Le Kar Agai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Rays emitting from the bo0ks are directly proporti0nal to sleepiness….,
“STUDENT’S 1ST law of nalaiqness”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay
Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik
doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha
aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu
namoonia say hi maray ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Beggar Found Rs. 100/-
.
..
…
He Went To A 5 Star Hotel For Dinner…
.
..
…
Bill Rs. 3000/-
.
..
…
He was unable to pay!!!
.
Manager Handed Him To Police!!!
.
He Gave Rs. 100/- To Policeman & Free!!!
.
Its Called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA
by Zia Rasool (few years ago!)