Mujhe Ek Behad Khubsurat
Boy-Mujhe Ek Behad Khubsurat Ladki ki Talash Hai
GIRL-Lo Mai Aa Gyi
BOY-Thik Kiya Ab Use Khojne me Meri Help Karo
by Pak101.com (few years ago!) / 1114 views
Similar Jokes
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher: I'd like to go through one whole day without having to tell you off.
Pupil: You have my permission !
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu To Customer Care Executive: Sir meri bakri sim kha kar bhag gayi hai…….
Executive: Toh mein kya karu….
Pappu: Dekho kahin roming mein toh nahi chali gayi….
by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?
Bcoz ants wife was bathing in the river.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa makes cal 2 airport: Hw long is da journey frm punjab 2 America??Receptionist:1 sec sir......Santa disconnects n says,”pee ke bethi h kamini
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail-
Khan sab Carry Lougar bill
Aa gya hai
.
Phatan-
Lo G pehle
Bijli,gas,pani ka bill
Ur ab ye carry lugar bill
Bolo kon se bank me jama krvana hai
Ur DUE date kya hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bubbli:
Maa aj me ne ek larke ko
Bewakoof bnaya
Anti Misba:
Wo Kese?
Bubbli:
Main ne us ka 500 ka note
Apni sandal me chupa lya
Ur wo 2 ghante meri brazier mei
Dhoondta rha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Tommy ne meri saari kitaab kha lee.
Mother: Usko mere pass leke aa mein usko saja deti hoon
Boy: Saja to meine de dee, uski katori wala dudh mein pee gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:1 ghanta pehlay le ate to hum in ko bacha lete
admi:1 ghanta pehlay humen khawab aya tha accident howe 15 min nai howe.
by Sabir shah (few years ago!)
Kanjoos ki bv ne cal ki :me jahaz me hu wo kharab ho gaya or girne wala hai
kanjos:tu 1 kam kar jaldi se apna balance mere number pe shar kar.
by Sabir shah (few years ago!)