teacher and pathan
Teacher:
Test Yaad Hai?
Pathan:
No
Teacher:
Kyun?
Pathan:
Jese He Parhne betha To Light Chali Gai,
Bad Me Is Dar Se Parhne Nahi Behta K Meri Waja Se Phir Light Na Chali Jaye.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Pati:Jaan roz roz mai tumhari aankhon mai anshu nahi dekh sakta.
Patni:Thiq hai,
kal se aaphi piyaz katt k doge.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:
by khalid hussain (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se sb kuch le gya…
by Pak101.com (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir
gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by khalid hussain (few years ago!)
Q:Wo Konsi ek Baat hai jo Hazaroon Saal Pehle bhi Students kehte the,Aj b Kehte hen Or Qayamat tak Kahngay?
Ans:Bus Kal se Parhai Start.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka- Apni class fellow se, Tum paas ho gayi ho?
GirL- Haa bilkuL!
Ladka- to muh to meetha karwa do!
GirL- Kis se?
Ladka- Chalo kiss se he karwa do..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Zameen aur Aasman ka Aapas me Kiya Rishta Hai?
Pathan: Bhae behan ka.
Teacher: Wo Kase?
Patahn: Q ke hum Chaand ko Mamu aur Zameen ko Maa kehte hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan se kisi ne pucha: Radio or Akhbar me kya farq hy?
Pthan (Boht sochny k baad)
Dekho yara
bat ye hy k
“Radio me ap Rotiyan to nhi Lpait sakty na?
by hearthackervsgirls (few years ago!)