Dentist to GOLU Apka
Dentist to GOLU Apka
daant nikalna padega
GOLU-paise lagenge?
Dentist 200
GOLU- ye lo 50 rupye
thoda sa DHEELA kr do
nikaal me khud lunga
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Mother To Doctor On Phone:
Mere Bache Ko Current Laga Hai
Mai Kya Karo
Doctor:
Pehle Ap 2 Nafil Shukrane Ada Karen K Apki Tarf Bijli Arahe Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Mujrim Ne Apne Pathan Vakeel Ko Kaha: “Koshish Karna Umar Qaid Ho Phansi Na Ho“
Vakeel: “Tum Chinta Mat Karo“
Court Ke Baad
Mujrim: “Kya Hua?“
Pathan: “Bahut Mushkil Se Umar Qaid Karwai, Adalat To Riha Kar Rahi Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
Mental hospital ka doctor apni wife ko kehta hai: Pagalon ke saath reh reh kar mein adha pagal to ho hi gaya hoon.
Funny Wife: Kabhi koi kaam poora bhi kar liya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ko dost ne dinner pe bulaya.
Pappu jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga
tha,
Aur likha tha maine bewqoof banaya tumko….
Pappu ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
“Main toh aaya hi nahi tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Khushiyan Kiya Hoti Hen?Jokes Ek
sahab dosray sahab se: Bhai ye
khushiyan kiya hoti hen? Dosray
sahab: Pata nahi bhai, meri to kum
umar me hi shadi ho gaii thi
by Åkásh khãñ (few years ago!)
BOYS stands for
B: BADMASHIYON mai sab sai agay
O: OLLU ki tara raat mai jagay
Y: YARIYIAN nebhaye jaan laga ke
S: SHAREEF sirf maa baaf ke samnay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife to her husband: Please take me to an expensive place.
.
.
.
Husband replied: okey get ready
.
.
.
.
.
We are going to Petrol Pump.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Man got Taweez to control his wife. After 1 month he reports to
Pir. “No change in wife but neighbor’s wife is in control”
Pir: Its called a side effect
by Pak101.com (few years ago!)