Have you noticed that most
Banta: Have you noticed that most heroes are married man?
Santa: Every married man is a hero.
by Pak101.com (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
B0y: tumharay pen main ink nae hai kya
Grl: andhay h0 kia?
chal t0 raha hai
B0y : acha t0 apna number t0 likh kr dikha0…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu-Papa Mujhe Baja Dila Do
RAAZ-Nahi tum Sab Ko Tang Karoge
PAPPU-Nahi Papa Kasam Se Jub So Jayenge Tab mai Bajaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Thief1: Lets Count d Money We hav
Looted Today!
Thief2: I m So Tired,
We'll See it in d Newspaper Tomorrow.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Pathan AdMi SamAndAr Me Dob GayA,Is Ne DUA ki YA ALLAH Mujhe NikAL De Me Teri Rah Me Aik ChAwAL Ki Degh Don Ga,To Aik LEHAR ne Isko BahAr NikAL DiyA,Is Ne BahAr a kAr KahA: KON SI DEGH?
ForAn 1 LEHAR Aai Or Isko WAPIS le Gai,
TO is ne Kaha: YA ALLAH meNe TO ye PUCHA thA KON si Deg MITHEE ya NAMKIN
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Diff between Ignorance and Patience
When U see the Mirror and U dont Laugh at urself that is Ignorance.
&
When I look at U and I also dont laugh.... thats called Patience.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Memon Ne Apna Nayaa GHAR Construct Kia
Construction Ke Baad Ooper Walay Portion Per PAINT Karaaya……….
AUR Neechay Waaley Portion Per Likh Dia………….
“SAME AS ABOVE”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne dusri class ke ek backe se kaha: Mene kal tumhe jo hindi ka path pdhaya tha, use sunao
Bacha: teacher aata nahi hai
Teacher: nahi aata hai to aisa karo jo aata hai wahi sunao
Bacha: mujhe to gana aata hai wahi suna du?
by Pak101.com (few years ago!)
Solid insult..:p
grl-waiter 1 bread wali roti laana..
waiter-sry mam mai kuch samja nhi..
boy-aree gaanv ki h..pizza maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!)
Papa to Santa: Teri class vich sab to mehanti bacha kon hai?
Santa: Mein han ji.
Papa: Oh kaise ?
Santa: Ji baki sab bache araam naal chairs te baithe rehnde ne te mein bench te khada rehnda haan ji.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:michein kab lagti hain.
Husband :koi khas mausam nai huta jab kui such bat kehta hai mirchein usi waqt lag jati hain.
by Sabir shah (few years ago!)