Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla
Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla
Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi
Sonu Ne Company Se Shikayat Ki
Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 853 views
Similar Jokes
GOLU-Jab B m tumhre ghr khana khata hu
Tumhara kutta mere khane ko ghoor kar dekhta h KYO?
MOLU-kyuki kutta apni Plate phchanta h mere dost.
by Pak101.com (few years ago!)
1 bander ne apni maan se pocha k maan hum itne bad sorat kiun hote hain,
maan :beta Allah ka shukar adda kar is ko to dekh jo message parh raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy kissed her girlfriend while they are sitting in
a public place
Girl: No dear that’s not the time for that all ll be
after the marriage.
Boy: Don’t worry my sweet heart I am already
married.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boy Took A Book From His Shelf To Study All The Other Books Fell On Him & He Died...
Moral: Jis Ne Kitaab Ko Uthaya,
Samjho Kitaab Ne Us Ko Uthaya... So Be Safe. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Will you marry me?
Girl: No
Boy: But Why?
Girl: My family will not agree.
Boy: Who is in your family?
Girl: 1 Husband and 2 kids.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:tum kaise paida howi?
Girl:opration se aur tum?
Sardar :khof se
girl:kia matlb?
Sardar:meri ma k pas 2 dako aae aur kaha jo kuch hai nikal do.
by Sabir shah (few years ago!)
Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to student: Tum class ky sab sai nekammy student kion ho?
.
Student: Kionke jo larka mujh sai nekkama tha wo school chor gia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek cockroach ka marne se phle apne qaatil se akhri alfaaz
Aao mjhe mar dalo buzdl Insan!
Tum mujh se jalte ho
Q k tumhri BV tum se nahi mujh se darti haiSmile
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.
SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me
Kya Likhna Hai?
SARDAR:
Likh De Puttar
“Very Long”
by Pak101.com (few years ago!)