Hamari Light Tu Ab

Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy

DOst

Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar

(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sub se ziyada khofzada

Teacher:insan apne ap ko sab se ziyada khofzada kb feel karta hai?

Pappu:jab wo 1 aise wash room me baitha ho jis ki kundi na ho

by Sabir shah (few years ago!)
Ye Mera Hi Hai Na?

Ladki Ne Ek Din Apne Boyfriend Se Udaas Mood Mein Bola
Ladki: “Main Pregnant Hoon”

Ladke Ko Ye Sunkar Jhatka Laga Aur Hairani Se Bola

Ladka: “Tumhe Vishwas Hai Ke Ye Mera Hi Hai?”

Ladki Rote Hue Boli: “Sab Log Aise Kahenge To Main Kahaan Jaungi“

by Pak101.com (few years ago!)
Hum Sachin ko kissi bi haal main

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai apna “DUKH” kise sunau

Mai apna “DUKH” kise sunau.. ??
.
.
YARRON
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 hi LADKI ka NUMBER tha mere
pass Wo bhi Alim Baba ki bato
me aakar DELETE kar
diya.

by Mazhar Khan (few years ago!)
DiL Zoor Zoor S Dhrke

Lrki Ice Cream Khate Hue Romantic Andaz Ma Boy Friend Se Boli:

Mujhe Kch Asa Kaho K Mra DiL Zoor Zoor S Dhrke

Lrka:
Mry Pas Paise Nahi Hy

by Mazhar Khan (few years ago!)
aik police walay ka beta

aik police walay ka beta exam main fial ho gaya to us nay us ko bula kay dantant shuru kar diya

uska beta bola: yeh lo 50 ropay aur mamala yaheen rafa dafah karo

by Abdul Sami (few years ago!)
1 computr field ki ladki

?1 computr field ki ladki kaise gali degi?
saale infinte loop,paidaishi error,virus k bachche,1click marugi to dharti se delete ho k paatal me install ho jayega.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne Zoo me sher ka pinjra

Santa ne Zoo me sher ka pinjra khula chor diya
Officer:Tume Sher ka Pinjra Lock ni Kia
Santa:Sir itne khofnack janwar ko kon chori krega?

by Pak101.com (few years ago!)
shave

girl TO pathan;tum din mein kitni bar shave kartey hu?
pathan;din mein 70 ,80 baar...
GIRL:tum pagal hu?
PATHAN:kocha!hum nai hain....

by Abdul Hannan (few years ago!)
Larki Excuse Me Khan Sahib

1 Pathan Bhari Bus Mai Ek
Lrki Se Touch Ho Raha Tha….

Larki: Excuse Me Khan Sahib
Aap Acha Nahi Kr Rahy…

Pathan: Itne Rush Mai Is
Se Acha Nahi Ho Skta.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook