Sardar office ka tulla mar k ghar agaya

Sardar office ka tulla mar k ghar agaya
Wahn usne apni bv ko apne boss k 7 dekha

Wo bhag k office waps agya or bola:
BAAP RE! BOSS NE DEKHLIA HOTA TO PAKRAJATA.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 874 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy n Girl in a HOTEL

Boy n Girl in a HOTEL
Boy: I Love U
Girl: I dont Love U
Boy: Think again?
Girl: I told u No
Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2

by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Jan Mang K To Dekho

1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena
Salman Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Meri Nakel Maar Lay

A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji

Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?

Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…

by Pak101.com (few years ago!)
Kal tum school kyon nahi aye thay?

Teacher: Kal tum school kyon nahi aye thay?

Pathan: Mujhe bird flu hogaya tha

Teacher: Ye to murghiyon ki beemari hai

Pathan: Apne mujhe insan chorha hi kab hai roz murgha bana deti hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa nd Banta

Santa nd Banta in a football stadium..

Santa : Paji, ye log ball se kya kr rhe hai?

Banta : goal kr rhe hain!!!
Santa :"lekin paji ball to pehle se gol hai , or kitni gol Krenge?

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pagal hr wqt bolta rehta tha

1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga!
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya.
Dr: AB KYA KRO GY?
Pagal:Shadi kron ga, Nokri dhoondon ga, Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice! Phir kya kro gy
Pagal: Bchchon ko achhy school bhejon ga,
Un ka birthday mnaon ga, Nekr aur Shirt gift ayegi.
Dr: Good Good! Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga,
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sindhi ki Dukan Me Likha tha

Sindhi ki Dukan Me Likha tha:

Udhaar sirf 80 se 90 saal ki Umar k logon ko Diya Jayga,
Wobhi Unke Maa Baap se Pooch kar,

JAY JHULELAL..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th Birthday

Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?

Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye

by Pak101.com (few years ago!)
DIDI

Santa ke ghar Ladki ne janam liya..

Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.

Santa: Maine iska intejaam kar liye hai.
Banta: kya kiya?

Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.

by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar yeah

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai

2nd sardar:door ka mein samjha nahin
...
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook