Sardar office ka tulla mar k ghar agaya
Sardar office ka tulla mar k ghar agaya
Wahn usne apni bv ko apne boss k 7 dekha
Wo bhag k office waps agya or bola:
BAAP RE! BOSS NE DEKHLIA HOTA TO PAKRAJATA.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 874 views
Similar Jokes
Boy n Girl in a HOTEL
Boy: I Love U
Girl: I dont Love U
Boy: Think again?
Girl: I told u No
Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena
Salman Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji
Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?
Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Kal tum school kyon nahi aye thay?
Pathan: Mujhe bird flu hogaya tha
Teacher: Ye to murghiyon ki beemari hai
Pathan: Apne mujhe insan chorha hi kab hai roz murgha bana deti hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa nd Banta in a football stadium..
Santa : Paji, ye log ball se kya kr rhe hai?
Banta : goal kr rhe hain!!!
Santa :"lekin paji ball to pehle se gol hai , or kitni gol Krenge?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga!
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya.
Dr: AB KYA KRO GY?
Pagal:Shadi kron ga, Nokri dhoondon ga, Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice! Phir kya kro gy
Pagal: Bchchon ko achhy school bhejon ga,
Un ka birthday mnaon ga, Nekr aur Shirt gift ayegi.
Dr: Good Good! Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga,
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sindhi ki Dukan Me Likha tha:
Udhaar sirf 80 se 90 saal ki Umar k logon ko Diya Jayga,
Wobhi Unke Maa Baap se Pooch kar,
JAY JHULELAL..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai.
Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
...
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)